معاون فرهنگی هنری حوزه هنری کشور:

بیش از 70 هزار دانش‌آموز در پویش هیس‌طوری کنش داشته‌اند

کرمان (پانا) - معاون حوزه هنری کشور اعلام کرد بیش از 70 هزار دانش‌آموز11 تا 18ساله کشور تاکنون در پویش هیس‌طوری کنش داشته‌اند.

کد مطلب: ۱۳۳۹۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 70 هزار دانش‌آموز در پویش هیس‌طوری کنش داشته‌اند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، سجاد عباسی گفت: نوروز1401 تعدادی از کتاب های تازه منتشر شده، تقدیم رهبری شد که هر زمان فرصتی داشتند تورقی داشته باشند که مجموعه 15 جلدی "سرگذشت استعمار" بسیار مورد توجه ایشان قرار گرفت و مقرر شد زمینه مطالعه این مجموعه برای دانش آموزان فراهم شود.

وی افزود: داستان های این مجموعه بسیار روان با روایت هایی جذاب هستند که مورد استقبال نوجوانان قرار گرفت، مطالعه این کتاب ها با هدف حرکت از حافظه محوری به مساله محوری توصیه می شود.

معاون فرهنگی-هنری حوزه هنری کشور گفت: 70 هزار نفر در مرحله اول پویش هیس طوری کنش داشته اند، به این شکل که یا کتاب را مطالعه کرده اند یا کتاب را تهیه کرده اند و یا در پویش شرکت کرده اند و تا اردیبهشت 1402 دانش آموزان فرصت دارند در این پویش شرکت کنند.

عباسی با بیان اینکه توسعه مفهوم استعمار بین نوجوانان از اهداف برگزاری این پویش است، گفت: این پویش بدون همراهی آموزش و پرورش عمق پیدا نمی کند، این پویش جزو کارهای بی‌نظیر است در حوزه نوجوانان که معاونان پرورشی مدارس هم نقش موثری در پیشبرد و اجرای آن دارند.

بر پایه این گزارش، جلسه تبیین پویش هیس طوری، با حضور معاون فرهنگی-هنری حوزه هنری کشور، مدیرکل، معاون پرورشی و فرهنگی و رئیس اداره فرهنگی-هنری آموزش و پرورش استان، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان و نمایندگانی از اداره کل کتابخانه های عمومی، شهرداری، بسیج دانش آموزی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی، سازمان دانش آموزی و...در سالن کنفرانس شهید جعفری اداره کل برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار