مسئول حوزه تصحیح اوراق آموزش و پرورش ناحیه دو خرم‌آباد:

تاکنون کمتر از یک درصد تخلف امتحانی ثبت شده‌است

خرم‌آباد (پانا) - مسئول حوزه تصحیح اوراق آموزش و پرورش ناحیه دو خرم‌آباد اعلام کرد تاکنون کمتر از یک درصد تخلف ثبت شده‌است و طبق آیین‌نامه تخلفات امتحانات نهایی با آنها برخورد خواهد شد.

کد مطلب: ۱۳۳۹۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
تاکنون کمتر از یک درصد تخلف امتحانی ثبت شده‌است

محمد صادق کشوری، مسئول حوزه تصحیح اوراق آموزش و پرورش ناحیه دو خرم ‌ آباد ضمن اشاره به روند تصحیح اوراق امتحانی نهایی این شهرستان، اظهار کرد: به دانش آموزان اطمینان کامل می ‌ دهیم که هیچ ‌ گونه تخلفی در روند تصحیح اوراق رخ نخواهد داد و نمی ‌ دهد و در صورتی که دانش آموزی سوء استفاده کند و بر روی برگه امتحانی خود تخلفاتی از جمله علامت ‌ گذاری بکند، طبق آیین‌نامه تخلفات امتحانات داخلی و نهایی با آنها برخورد می‌کنیم.

کشوری اظهار کرد: در فرایند تصحیح اوراق امتحانات نهایی در حوزه سنجش و ارزشیابی تحصیلی دانش آموزان اتفاق می‌افتد و به همین خاطر، با حساسیت و دقت زیادی امر تصحیح اوراق صورت ‌ می ‌ گیرد.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه حق و حقوق دانش آموزان در اینجا باید رعایت شود، از همکاران توانمند و با تجربه جهت تصحیح اوراق امتحانی استفاده می ‌ شود.

کشوری در ادامه افزود: کار تصحیح اوراق امتحانات نهایی یک کار بسیار سخت، دقیق و نسبتاً دشوار است که بعضاً همکاران ۱۵ الی ۱۸ ساعت هم در محل حوزه تصحیح اوراق حضور دارند.

کشوری خاطر نشان کرد: شروع امتحانات از 3 دی ماه بوده است و تا 26 دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی در ادامه گفت: به صورت میانگین در هر درس بین ۱۰ تا ۱۲ دبیر جهت تصحیح اوراق امتحانی حضور دارند.

وی افزود: تعداد حوزه ‌ های امتحانی اداره آموزش و پرورش ناحیه دو چهار حوزه امتحانی برای کلیه رشته ‌ ها است، ولی با توجه به مناطق ضمیمه که حداقل ما ۹ منطقه داشته ‌ ایم بین ۳۰ تا ۳۵ حوزه امتحانات نهایی بوده است.

کشوری در ادامه عنوان کرد: برای هر واحد درسی تاکنون حدود ۸۰۰ تا ۱۰۰۰ برگه، تحویل حوزه تصحیح اوراق داده شده ‌ است و تصحیح شده ‌ اند که در مجموع بین ۴۵ تا ۵۰ هزار برگه وارد این حوزه تصحیح شده ‌ است.

خبرنگار: محمدرضا ویسکرمی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار