اولین دوره تربیت مربی فرهنگی خراسان شمالی

بجنورد میزبان مربیان فرهنگی شد

شیروان (پانا)- اولین دوره تربیت مربیان فرهنگی استان متشکل از اقایان و بانوان منتخب هیئت های ورزشی شهرستانهای مختلف استان به میزبانی شهرستان بجنورد در تالار حافظ برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۳۳۸۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
بجنورد میزبان مربیان فرهنگی شد

در این دوره، مدرسان و اساتید برجسته کشوری از جمله استاد مالمیر(محتوا آموزشی آشنایی با مبانی اتدیشه های فکری و ارتباط آن با منش پهلوانی)، استاد ارشادی­فر مدرس (جامعه شناسی و حقوق)، روان شناسی ورزشی و فردی اجتماعی به مدرسی استاد توکلی و اخلاق حرفه ایی و ابعاد آن به مدرسی استاد تیموری، در کلاسهای درس مربیان فرهنگی ورزشی تدریس نمودند.

گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان، این دوره با همکاری هیئت ورزش همگانی استان و مشارکت سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد و با حضور مدیر کل و معاون ورزشی اداره کل در دو نوبت صبح و عصر برگزار گردید.

نادمی و ملکی از ناظران امور فرهنگی فدراسیون، بر روند تدریس اساتید و مصاحبه حضوری بالغ بر ۱۵۰مربی منتخب جهت ارتقاء و معرفی به سطح بالاتر که در آینده نه چندان دور به میزبانی استان خراسان رضوی برگزار می گردد، نظارت کردند.

خدابنده سرپرست معاونت توسعه امور ورزش اداره کل گفت: این دوره در سه سطح برگزار می گردد که منتخبین استان پس از پذیرش به دوره های سطح کشوری معرفی می گردند و کسانی که دوره های کشوری را با موفقیت به پایان برسانند بعنوان مربیان فرهنگی ، همراه تیم های ملی در رشته های مختلف ورزشی به خارج از کشور اعزام خواهند شد.

خبرنگار: نعمت اله نظری ملوانلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار