هشتمین زمین چمن ورزشی در استان کرمان افتتاح شد

کرمان (پانا) - با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان، هشتمین زمین چمن مصنوعی در طرح شهید سلیمانی در دبستان دخترانه نسیبه آموزش و پرورش ناحیه یک کرمان با اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیون تومان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۳۸۲۰۷
لینک کوتاه کپی شد
هشتمین زمین چمن ورزشی در استان کرمان افتتاح شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، رضا رضایی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان در آیین افتتاح این پروژه ورزشی با اشاره به اینکه برای اجرای این طرح مبلغ ۴٢٠ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است، اظهار کرد: توسعه فضای ورزشی دانش آموزان بر اساس استاندارد کشوری و جهانی در استان کرمان را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به لزوم ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای کیفیت‌بخشی به درس تربیت بدنی، گفت: سرانه ورزشی استان کرمان در حال حاضر از میانگین کشوری پایین‌تر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان افزود: با تلاش وزارت آموزش و پرورش برای نخستین بار در استان از اعتبارات هدفمندی یارانه‌ها در حوزه تربیت بدنی و سلامت، تلاش داریم با مشارکت خیران، نهادهای انقلابی و غیره نسبت به برقراری عدالت تربیتی از حیث دسترسی به فضای ورزشی درون مدرسه‌ای مناسب اقدام کنیم.

رضایی از اختصاص 18 میلیارد تومان اعتبار جهت ساخت فضاهای ورزشی درون مدرسه‌ای در مدارس استان کرمان با اولویت مدارس دخترانه خبر داد، گفت: تعداد 72 طرح در سطح مدارس استان کرمان در قالب طرح شهید سلیمانی در حال اجرا است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در قالب این طرح 12 سالن ورزشی، 33 زمین چمن مصنوعی، 12 زمین ساحلی و 15 کلاس درس تربیت بدنی با حمایت خیران و استفاده از اعتبارات درون استانی ساخته خواهد شد.

بر پایه این گزارش، زمین چمن مصنوعی دبستان نسیبه با مساحت ۱۰۰۰ متر مربع با اعتباری بالغ بر ۴٢ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار