رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان:

سازمان دانش‌آموزی بهترین مکان برای رشد دانش‌آموزان تمام مقاطع است

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان اعلام کرد سازمان دانش‌آموزی بهترین مکان برای رشد دانش‌آموزان تمام مقاطع است.

کد مطلب: ۱۳۳۸۱۷۳
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش‌آموزی بهترین مکان برای رشد دانش‌آموزان تمام مقاطع است

محمود رجبی پور در جلسه شورای معاونین اداره کل آموزش وپرورش ضمن تشریح برنامه‌های سازمان دانش آموزی، با اشاره به برنامه‌های متنوع سازمان دانش‌آموزی گفت: این سازمان می تواند با ورود به عرصه‌های مختلف برنامه‌های کاربردی جذاب و متنوعی را به دانش آموزان مقاطع مختلف ارائه دهد.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان اعلام کرد: با برگزاری جشنواره ملی مفاخر به روایت دانش‌آموز در استان کرمان ضمن آشنایی دانش آموزان و خانواده ها با مفاخر استانی برای آنها ایجاد انگیزه شده و می توانند الگوهای موفق را شناسایی کرده و در مسیر آنها قرار گیرند.

رجبی پور گفت: شهید سلیمانی اسوه شجاعت و مهربانی از الگوهای برتر استان کرمان است که تمامی اقشار خصوصا دانش آموزان به وی ارادت خاص داشته و ما به عنوان یکی از مفاخر استانی اقدام به ارائه برنامه‌های زیادی در خصوص معرفی بیشتر وی به قشر جوان کرده ایم.

وی افزود: مهارت‌های زندگی و آموزش موارد زیادی از جمله اجرا و گویندگی، خبرنگاری، آموزش فن بیان و برنامه های بسیاری که سبب جذب دانش آموزان در سازمان دانش آموزی شده است بخش کوچکی از برنامه های سازمان دانش آموزی است.

رجبی پور گفت: به‌کارگیری مربیان زبده و توانمند در خصوص آموزش دانش آموزان همیشه مد نظر ما بوده و است. این امر نیز به جذب دانش آموزان کمک شایانی می کند.

وی ضمن ابراز خرسندی از استقبال خانواده ها و دانش آموزان در تشکل‌های مختلف سازمان دانش آموزی گفت: سازمان دانش آموزی آمادگی برگزاری هر گونه برنامه فرهنگی و هنری در ابعاد مختلف را دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار