مدیر سازمان دانش‌آموزی استان لرستان:

مسابقه تولید محتوا با محوریت «شهدای دانش‌آموز بروجرد» برگزار می‌شود

خرم‌آباد (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان لرستان از برگزاری مسابقه استانی ویژه دانش‌آموزان با محوریت ۶۸ شهید دانش‌آموز حمله موشکی بروجرد خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۷۸۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مسابقه تولید محتوا با محوریت «شهدای دانش‌آموز بروجرد» برگزار می‌شود

محسن امیری خواه در گفت‌و‌گو با پانا ضمن اشاره به اهمیت و ضرورت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز دو مدرسه شهید فیاض بخش و امام حسن مجتبی (ع) شهرستان بروجرد اظهار کرد: بمباران موشکی ۲۰ دی ماه سال ۱۳۶۵ از کارنامه سیاه رژیم بعثی، هیچ‌گاه پاک نمی‌شود و در خون غلتیدن ۶۸ کودک بی گناه شهرستان بروجرد در خاطره‌ها خواهد ماند.

مدیر سازمان دانش آموزی لرستان با اشاره به اینکه ۱۵ درصد از ۶۵۵۰ شهید استان لرستان از قشر دانش آموزان و فرهنگیان هستند، افزود: گرامی داشتن یاد شهدای دانش‌آموز را یکی از اصلی‌ترین رسالت‌های خود می‌دانیم. همان‌هایی که با عشق به امام (ره) و وطن، با وجود سن کم، به هر نحوی خود را به جبهه‌های نبرد می‌رساندند و حماسه‌سازی می‌کردند.

امیری خواه در ادامه افزود: بیستم دی سالروز یکی از تلخ‌ترین اتفاقاتی است که در حافظه انقلاب اسلامی در رابطه با دانش آموزان ثبت شده‌است. به همین مناسبت، مسابقه تولید محتوا استانی با محوریت «شهدای دانش‌آموز بروجرد» ویژه دانش آموزان استان لرستان در قالب روایت_گری، مستند، مصاحبه، گزارش_خبری، شعر، داستان و گویندگی برگزار می‌شود.

مدیر سازمان دانش آموزی استان لرستان گفت: دانش آموزان می‌توانند آثار خود را تا پایان هفته از طریق پیام رسان شاد به آدرس @admin_irsto ارسال کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار