دورکاری ادارات و آموزش مجازی در مدارس و دانشگاه‌ها تا اطلاع ثانوی

مدارس و مراکزآموزشی خراسان شمالی غیر حضوری شد و ادارات دولتی، دورکار

بجنورد (پانا)- مدیر کل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری خراسان شمالی گفت با دستور محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی و با توجه به افت شدید دما و مصوبه کارگروه هماهنگی و تامین پایدار سوخت زمستانی کلیه فعالیت ادارات ، سازمانهاه، بانک‌ها، بیمه‌ها، شهرداری‌ها و نهادهای عمومی از فردا بیستم لغایت بیست و دوم دی ماه دور‌کار می‌شود .

کد مطلب: ۱۳۳۷۷۲۱
لینک کوتاه کپی شد
مدارس و مراکزآموزشی خراسان شمالی غیر حضوری شد و ادارات دولتی، دورکار

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی، محمدتقی ولیان با بیان این خبر افزود: مراکز امدادی، عملیاتی، خدمات رسان، بهداشت و درمان از اجرای این طرح مستثنی هستند.

به گفته ولیان، فعالیت های آموزشی و پرورشی کلیه مراکز آموزشی و دانشگاهی به صورت غیر حضوری و در بستر فضای مجازی است و صرفا حوزه های آزمون نهایی و سراسری مدارس آموزش و پرورش به قوت خود باقی است .

وی افزود:همچنین در راستای عدم ایجاد اختلال در ارائه خدمات بانکی و شهرداری به مردم، واحدهای کشیک در این سه روز فعال می باشد.

بنابر این اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی نیز اعلام کرد: امتحانات نهایی پایه دوازدهم و هماهنگ استانی پایه نهم (ویژه بزرگسالان) و فنی و حرفه ای (نظام قدیم) در شهرستان‌ها و مناطق به قوت خود باقیست و راس ساعت مقرر برگزار خواهد شد.

همچنین سایر امتحانات داخلی در شهرستانها و مناطق با تصمیم شورای مدرسه به تاریخ دیگری موکول خواهد شد.

خبرنگار: مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار