دانش‌آموزان قزوینی ۳۵۰۰ دل‌نوشته برای شهید سلیمانی نوشتند

قزوین (پانا) - در جشنواره عهد کودکان دبستانی با شهید سلیمانی، دانش‌آموزان مقطع ابتدایی استان قزوین ۳ هزار و ۵۲۰ دل‌نوشته برای شهید سلیمانی نوشتند.

کد مطلب: ۱۳۳۶۶۷۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان قزوینی ۳۵۰۰ دل‌نوشته برای شهید سلیمانی نوشتند

به گزارش اداره اطلاع رسانی وروابط عمومی آموزش وپرورش قزوین، آیین اختتامیه جشنواره عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم امروز با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین، رئیس سازمان بسیج فرهنگیان، رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی، جمعی از فرهنگیان و دانش‌آموزان برگزیده و شرکت‌کننده در این جشنواره در سالن اجتماعات شهید سردار سلیمانی اداره‌کل آموزش و پرورش برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در این مراسم با بیان اینکه جشنواره عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم در 1000 دبستان و واحد آموزش ابتدایی استان برگزار شد، اظهار کرد: این جشنواره ابتدا در سطح مناطق چهارده‌گانه آموزش و پرورش استان قزوین برگزار شد که در این مرحله 3 هزار و 520 دل‌نوشته برای حاج قاسم از سوی دانش‌آموزان قزوینی تولید و به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

نقی سیاهکالی مرادی اضافه کرد: در نهایت از این تعداد 6 اثر در هر کدام از 14 منطقه آموزشی و در نهایت 84 اثر برگزیده در کل استان قزوین انتخاب شدند و در نهایت پس از داوری این آثار هم 6 اثر برتر دانش‌آموزان ابتدایی استان قزوین (از هر پایه یک اثر) برای معاونت ابتدایی وزارت آموزش و پرورش ارسال شدند.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان در بخش دیگری از سخنانش با ادای احترام به مقام والای شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی حقیقتاً به عنوان یک سرباز در کنار مقام معظم رهبری انجام وظیفه کرد و از خصوصیات بارز وی شجاعت، ایمان، مسئولیت‌پذیری، هوش سرشار، پیش قدم بودن در انجام کارهای برزمین‌مانده، اخلاص عمل و از همه مهمتر ولایت‌پذیری بود.

سیاهکالی مرادی ادامه داد: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب حاج قاسم یک مکتب پویا و همیشه زنده است، بنابر این انتقال مبانی و ارزش‌های مکتب حاج قاسم به فرزندان ایران اسلامی از رسالت‌های آموزش و پرورش به شمار می‌آید.

در پایان این مراسم ضمن بازخوانی دل‌نوشته‌های دانش‌آموزان قزوینی برای حاج قاسم از برخی دانش‌آموزان منتخب در جشنواره «عهد کودکان دبستانی با حاج قاسم» تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار