افتتاح دبستان شش کلاسه حسین حاجی رفیعی درقزوین

قزوین (پانا) - یک واحد آموزشی شش کلاسه در منطقه هادی آباد قزوین در مراسمی با حضور مسئولان آموزش و پرورش استان افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۳۶۶۷۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح دبستان شش کلاسه حسین حاجی رفیعی درقزوین

همزمان با سومین سالگرد شهادت شهید قاسم سلیمانی روز چهارشنبه در مراسمی دبستان زنده یاد حسین حاجی رفیعی در هادی آباد قزوین افتتاح شد.

دراین مراسم محمد امین مهرورز، مدیرکل دفتر ساماندهی فضا و تجهیزات سازمان نوسازی مدارس، مدیرکل نوسازی مدارس استان، عباس کاظمی، فرماندار قزوین، طیب ملکی پور، مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک و خانواده مرحوم حسین حاجی رفیعی، بعنوان خیر و تعدادی از والدین دانش آموزان و خیرین نیز حضور داشتند.

این مدرسه شش کلاسه با شش میلیارد تومان سرمایه گذاری با مشارکت خیر مدرسه ساز حاج رفیعی احداث شده است.

ابراهیم سعادت‌فر، مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین در مراسم افتتاح این دبستان شش کلاسه گفت: میزان سرانه آموزشی در استان قزوین با 5.7 متر مربع پایین‌تر از میانگین کشوری است و نیازمند کمک خیران مدرسه ساز هستیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان قزوین ادامه داد: خیران ظرفیت مناسبی هستند که با کمک آن‌ها بتوان طرح‌های آموزشی نیمه تمام را به پایان رساند.

وی عنوان کرد: در حال حاضر 2 مدرسه در آبیک و تاکستان در حوزه محرومیت زدایی و بازآفرینی شهری در حال ساخت است که اتمام آن به 18 میلارد اعتبار نیاز دارد.

طرح احداث مدرسه در محله های کم برخوردار از دو سال گذشته آغاز شده است.

هادی آباد از مناطق کم برخوردار شهرستان قزوین است که ساخت این مدرسه نوسازی اهمیت زیادی برای تحصیل دانش آموزان مستعد این منطقه دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار