معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

نهادینه‌شدن نماز با خلق آثار هنری تاثیر بیشتری دارد

کرمانشاه (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان کرمانشاه عنوان کرد نهادینه‌شدن نماز با خلق آثار هنری تاثیر بیشتری دارد.

کد مطلب: ۱۳۳۵۷۴۴
لینک کوتاه کپی شد
نهادینه‌شدن نماز با خلق آثار هنری تاثیر بیشتری دارد

احمد شایسته با بیان برگزاری اجلاس سراسری نماز و با اشاره به ارزش و جایگاه هنر در سطح جامعه و مرتبط ساختن آن با موضوع نماز، گفت: نهادینه شدن فرائض دینی از جمله نماز در بین خانواده‌ها با خلق آثار هنری تاثیر بیشتری دارد.

وی با اشاره به راهکارهای جذب دانش آموزان به نماز گفت: دانش آموزان در محیط خانه و مدرسه، اولیا و معلمان خود را به عنوان الگو نظاره می کنند، بنابراین باید به نحوی رفتار شود که تاثیرگذاری مثبت در بین آنها ایجاد شود.

شایسته موضوعات این فراخوان را در ۱۷ بخش برشمرد و اظهار کرد: نقش معلم در پیوند نماز و مدرسه، ارائه الگو برای جایگاه معلم و رابطه نماز، مدرسه، دانشگاه و خانواده، نماز و نقش معلم در تجربه زیسته معلمان و نقش فناوری و فضای مجازی در پیوند معلم، نماز و مدرسه از جمله موضوعات این فرخوان است.

وی در ادامه، نقش ساحت زیباشناسی و هنر در تسهیل پیوند نماز با مدرسه و مسجد، پیوند نماز با عناصر برنامه درسی تربیت معلم، نقش بصیرت و تدبر در عمق بخشی به پیوندهای نماز با ارکان مدرسه، معلم، نماز، مدرسه و تربیت اجتماعی و ایده های عملی در شیوه های دعوت دانش آموزان به نماز در مدارس و مساجد را از دیگر موضوعات جشنواره اعلام کرد.

شایسته، فرصت حضور در بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با عنوان "نماز، مدرسه، دانشگاه، خانواده و معلمان آینده" را تا ۲۵ دی ماه جاری عنوان کرد و گفت: علاقمندان می‌توانند از طریق مراجعه به سامانه www.noor.namaz.irدر این جشنواره شرکت کنند.

شایسته، زمان اعلام نتایج را نیز بهمن ماه و از طریق سایت پایگاه اطلاع‌رسانی ستاد اقامه نماز اعلام کرد و افزود: این جشنواره ۱۲۸ برگزیده کشوری خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار