مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

تعامل مدیریت شهری با آموزش و پرورش باعث تقویت حوزه تعلیم و تربیت می‌شود

ملارد(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران با حضور در بخش صفادشت شهرستان ملارد، به بررسی مسائل و نیازهای مدارس این بخش پرداخت و تعامل مدیریت شهری با آموزش و پرورش را باعث تقویت حوزه تعلیم و تربیت خواند.

کد مطلب: ۱۳۳۵۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تعامل مدیریت شهری با آموزش و پرورش باعث تقویت حوزه تعلیم و تربیت می‌شود

مسعود بهرامی، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، در نشست آموزش و پرورش و حوزه مدیریت شهری، تعامل مدیریت شهری با آموزش و پرورش را باعث تقویت و کیفیت بخشی حوزه تعلیم و تربیت دانست و گفت: در شهرستان ملارد تعامل و همدلی مسئولین با آموزش و پرورش کاملا مشهود و باعث تقویت این حوزه شده، به ویژه در بخش صفادشت این شهرستان که بخش اعظم ساخت مدارس و حمایت‌ها از سوی مدیریت شهری و شهرداری صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، به وجود ظرفیت‌های کم‌نظیر در بخش صفادشت اشاره کرد و افزود: به منظور استفاده از ظرفیت‌های موجود در بخش صفادشت لازم است نیازسنجی جهت تاسیس پردیس دانشگاه فرهنگیان و مدارس خاص صورت گیرد و در صورت وجود بسترهای مناسب اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران حتما اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

این مقام مسئول به حجم بالای مهاجرت به شهرستان‌های استان تهران نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به مهاجرپذیری شهرستان‌های استان تهران به ویژه در حوزه اتباع، در خصوص ساماندهی دانش‌آموزان کار بزرگی انجام شده و تمام تلاش بر این بوده که دانش‌آموزی از نعمت تحصیل بی‌بهره نماند.

بررسی مسائل مطرح شده در خصوص شهرک امید صفادشت به عنوان یکی از بزرگترین مجتمع‌های کشور، توجه به شایستگی‌های ویژه در جذب نیروی انسانی و ایجاد فضای آموزشی در بخش صفادشت از دیگر موضوعات مطرح شده در این جلسه بود.

در این نشست جابر کریمی فرماندار شهرستان ملارد، امام جمعه، بخشدار و مدیریت شهری صفادشت، مدیر و اعضای شورای معاونین اداره آموزش و پرورش ملارد، رئیس و مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز شهرستان ملارد حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار