فرمانده انتظامی شهرستان مراغه:

کارگاه مشتقات اسیدی تقلبی در مراغه کشف شد

تبریز (پانا) - فرمانده انتظامی مراغه از کشف و پلمب کارگاه تولیدی مشتقات اسیدی غیراستاندارد و تقلبی در این شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۷۹۵
لینک کوتاه کپی شد
کارگاه مشتقات اسیدی تقلبی در مراغه کشف شد

سرهنگ توحید فارسی در گفت‌وگو با خبرنگاران عنوان کرد: به دنبال کسب خبری مبنی بر تهیه، تولید، بسته‌بندی مشتقات اسیدی غیرمجاز و تقلبی در یک کارگاه تولیدی در حاشیه شهر، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پس از تحقیقات تکمیلی و کسب اطمینان از صحت و سقم موضوع و با کار اطلاعاتی و فنی، ضمن شناسایی واحد تولیدی مذکور با هماهنگی قضائی و با همکاری کارشناسان اداره استاندارد، تعزیرات و اتاق اصناف نسبت به بازرسی از این واحد اقدام کردند.

به گفته وی در این بازرسی ۴۵ کالن ۲۰۰ لیتری اسید، ۱۵ کالن ۲۰۰ لیتری اسید خالی شده، ۸۳۰ بطری اسید یک لیتری با برچسب لوله بازکنی، ۱۶۰ بطری یک لیتری جوهر نمک و ۳۱۰ برگ انواع برچسب‌های کاغذی با مارک‌های مختلف کشف و یک نفر متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مرجع قضائی تحویل شد.

فارسی همچنین از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق و احتکار توسط افراد سودجو، مراتب را در اسرع وقت از طریق سامانه پیامکی یا تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا اقدامات قانونی لازم به عمل آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار