برگزاری همایش کنکور و تجلیل از پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری در لاهرود

اردبیل (پانا) - همایش کنکور و تجلیل از پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری سال ۱۴۰۱ و دانش‌آموزان پایه دوازدهم در منطقه لاهرود برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۳۴۰۰۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری همایش کنکور و تجلیل از پذیرفته‌شدگان کنکور سراسری در لاهرود

در این همایش محمود مشکی، معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش اردبیل با اشاره به مولفه‌های موفقیت از جمله مولفه زمان، هدف، نظم رفتاری و دایره محدودیت گفت: یکی از نشانه‌های موفقیت دانش آموزان تعیین هدف است، بنابراین هدف باید واقع بینانه بوده و بایستی از تعیین هدف های آرمانی پرهیز کرد.

وی با بیان اینکه نظم رفتاری از خصیصه های انسان های بزرگ بوده است بر این امر مهم بعنوان یکی از مولفه‌های موفقیت تاکید کرد.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان در رابطه با دایره محدودیت گفت: این مولفه بدین معنی است که چقدر دانش آموزان خودشان را در محدودیت قرار می دهند اگر می خواهید داوطلب خوبی باشید و بعدا افسوس نخورید باید خودتان را در محدودیت و نظم قرار دهید.

مشکی در ادامه به تکنیک های مرور و سایر نکات ارزشمند در مورد کنکور و همچنین در مورد کتاب راه موفقیت که سوالات نهایی بصورت درس به درس و بخش به بخش توسط گروه های آموزشی اداره کل آموزش و پرورش استان تدوین شده است به ارائه مطالب پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار