امام جمعه ارومیه:

معلم خود ساخته در نظام تعلیم و تربیت یک الگو و نمونه است

ارومیه (پانا) - امام جمعه ارومیه گفت معلمی که خود ساخته باشد، همچون انبیاء و اوصیای الهی، هدایتگران جامعه اسلامی به سوی سعادت و کمال دین دنیا و آخرت هستند.

کد مطلب: ۱۳۳۲۴۵۹
لینک کوتاه کپی شد
معلم خود ساخته  در نظام تعلیم و تربیت یک الگو و نمونه است

حجت الاسلام و المسلمین مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در نشست تخصصی تأثیر وحدت حوزه و دانشگاه در حکمرانی مردمی که در پردیس علامه طباطبایی خواهران ارومیه برگزار شد گفت: اساس و بنیان معلم انسان‌ساز بودن، خودسازی و تهذیب نفس است.

وی به مقام دانشجو معلمان اشاره کرد و افزود: ارزش دانشجو معلمان نسبت به سایر دانشجویان بالاتر است چرا که تعلیم و تربیت انسان به دست آنهاست.

ربابه داهیم سرپرست پردیس علامه طباطبایی ارومیه در این نشست اظهار کرد: تعامل و هماهنگی دو کانون علمی و دو مرکز تعلیم و تعلم و ایجاد وحدت بین حوزه و دانشگاه در موضوعات اخلاقی حاکم برآنها و همچنین سیستم و سازماندهی حاکم بر این دو نهاد و برخی محتواها باید در دستور کار قرا گیرد.

وی با اشاره به ظرفیت های علمی و پژوهشی هر دو نهاد بیان کرد: پیش تر با وجود فعالیت های جزیره ای شاهد فعالیت های هدفمندی در حوزه وحدت حوزه و دانشگاه نبودیم ولی این گونه ستادها می تواند نقش مهمی در عملیاتی شدن این وحدت ایفا کند و ظرفیت های پنهان دو نهاد را آشکار کرده و به صحنه بیاورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار