مدیرکل دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس خراسان‌شمالی

خراسان‌شمالی میزبان 6 شهید گمنام تازه تفحص شده است

بجنورد (پانا) - مدیرکل دفتر حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌مقدس خراسان‌شمالی به روز وحدت حوزه و دانشگاه و اشاره کرد و گفت تاکنون در خراسان‌شمالی ۷۲ شهید گمنام در ۳۲ نقطه دفن شده و ۶ شهید گمنام دیگر در ۲۹ آذرماه در شهرهای فاروج، شیروان، اسفراین، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان و مانه و سملقان تشیع می‌شوند.

کد مطلب: ۱۳۳۲۱۴۲
لینک کوتاه کپی شد
خراسان‌شمالی میزبان 6 شهید گمنام تازه تفحص شده است

محمد نجاتی در نشست خبری ستاد بزرگداشت شهدای گمنام دفاع مقدس گفت: همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) پیکر مطهر شهدای گمنام خراسان شمالی به خاک سپرده می شود.

وی افزود: تدفین شهدا در مانه و سملقان، یکی در پاسگاه فرماندهی و دیگری در روستای گز آباد، از توابع همین شهرستان صورت می گیرد و چهار پیکر شهید دیگر در بجنورد خواهیم داشت که یک شهید در مدخل ورودی دادگستری کل استان و یک شهید در مقر پادگان یگان ویژه بجنورد و یک شهید در محوطه ورودی اداره کل فرهنگ و ارشاد و یک شهید در ورودی مجتمع صنعتی پتروشیمی تشییع و تدفین خواهد شد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی اظهار کرد: بنابر دستورالعمل تدفین شهدای گمنام، هر کدام از متولیان ادارات که درخواست تدفین شهدا در ادارات خود را داشتند، این شهدای عزیز در مکان مورد تفاهم تدفین خواهند شد.

وی از عموم مردم استان دعوت کرد تا با استقبال باشکوه از پیکر شهدای گمنام و شرکت در مراسم، یاد و خاطره شهدا را گرامی داشته و غم فراق خانواده‌های شهدا را تسلی دهند.

خبرنگار: مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار