هشدار پلیس فتا درخصوص کلاهبرداری با ترفند فروش ویژه شب یلدا

تهران (پانا) - رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران با توجه به افزایش کلاهبرداری‌های انجام‌ شده در خریدهای اینترنتی درخصوص مناسبت‌های مختلف، توصیه‌هایی را به شهروندان ارائه داد.

کد مطلب: ۱۳۳۱۹۸۸
لینک کوتاه کپی شد
هشدار پلیس فتا درخصوص کلاهبرداری با ترفند فروش ویژه شب یلدا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا، سرهنگ دوم حمیدرضا سلطان آبادی با اعلام این خبر بیان کرد: کاربران فضای مجازی در انتخاب سایت‌ها و مراکز خرید کالا به صورت اینترنتی در خصوص مناسبت‌های پیش‌رو مانند شب یلدا دقت‌ لازم را داشته باشند.

این مقام انتظامی توضیح داد: افراد سودجو، برخی از کالاها و یا خدمات مرتبط با شب یلدا را با قیمتی بسیار پایین آگهی کرده و تحت عناوین مختلف از جمله حراج ویژه یلدا و... از شهروندان کلاهبرداری می‌کنند.

وی افزود: در اکثر این کلاهبرداری‌ها پس از خرید و واریز وجه، کالایی برای مشتریان ارسال نمی‌شود و کلاهبردار نیز دیگر پاسخگو نیست.

رئیس پلیس فتا ویژه شرق استان تهران خاطرنشان کرد: کاربران از سایت‌های معتبر و مجاز که دارای نماد اعتماد الکترونیک هستند خرید کنند و در صورت سفارش کالا، تسویه حساب را در محل و پس از رویت و اطمینان از اصالت کالای سفارش داده شده انجام دهند.

این مقام مسئول گفت: شهروندان در صورت بروز مشکل و مواجهه با جرائم رایانه‌ای می‌توانند با مراجعه حضوری به پلیس فتا از راهنمایی مستقیم کارشناسان و یا با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir یا با شماره‌گیری 096380 مرکز امداد و فوریت‌های سایبری به جهت استفاده از مشاوره‌ها و راهنمایی‌های کارشناسان این پلیس در جهت رفع مشکلات احتمالی خود اقدام کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار