معاون پیشگیری و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی البرز خبر داد:

اجرای طرح نماد؛ رویکردی جامع برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس

کرج (پانا) - معاون پیشگیری و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی اداره کل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد طرح نماد رویکردی جامع برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس استان البرز اجرا می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۳۰۹۰۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای طرح نماد؛ رویکردی جامع برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در مدارس

کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اجرای طرح نماد آموزش و پرورش ناحیه سه کرج با حضور محمدحسین یامی، معاون پیشگیری و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش استان البرز و دیگر اعضای کمیته در سالن جلسات شهید سلیمانی ناحیه سه کرج برگزار شد.

محمدحسین یامی، معاون پیشگیری و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی از نگاه پیشگیرانه و حمایت های همیشگی مدیریت و از حوزه پیشگیری و مشاوره ناحیه سه کرج قدردانی کرده و گفت: طرح نماد، رویکردی جامع برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی است که در مدارس اجرا می‌شود.

وی افزود: با توجه به اینکه نماد طرح پیشنهادی از سمت ارگان های برون سازمانی است و 14 عضو ائتلاف در اجرای این طرح مشارکت دارند، خواستار هماهنگی و همکاری نهادهای برون سازمانی و همچنین پیگیری منطقه در خصوص معرفی نمایندگان این نهادها به دستگاه آموزش و پرورش شد.

یامی در ادامه اظهار کرد: یکی از ارکان اجرایی طرح نماد، بحث فوریت‌های روانی، اجتماعی و مدیریت بوده و در سند تحول بنیادین که اورژانس دانش آموزی از اولویت های رسیدگی و اقدامات کمیته فوریت‌های روانی اجتماعی در مدارس و منطقه است، اشاره کرد.

وی در پایان بیان کرد: اجرای آموزش‌های ارتقایی نماد و تشکیل جلسات آموزشی برای پیشگیری از سوء مصرف مواد و مهارت های ارتباطی و کنترل خشم در تمامی مدارس و مناطق استان ضروری است.

خبرنگار: ندا ساکی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار