کشف ۲۷۰۰ کیلو تریاک و حشیش از شناورهای تندرو

تهران (پانا)- فرمانده مرزبانی کشورمان از کشف دو تن و ۷۰۰ کیلوگرم موادمخدر از سوی مرزبانان استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۳۰۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد
کشف ۲۷۰۰ کیلو تریاک و حشیش از شناورهای تندرو

بر اساس اعلام سایت پلیس،سردار احمدعلی گودرزی، با اعلام این خبر گفت:‌ مرزداران استان سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و کنترل مستمر نوار مرزی حوزه استحفاظی خود، مطلع شدند که قاچاقچیان موادمخدر قصد دارند مقادیر قابل توجهی مواد افیونی را وارد کشور کنند.

وی با بیان اینکه مرزبانان با اشراف اطلاعاتی یکی از سرباندهای قاچاق مواد افیونی را که قصد انتقال مواد مخدر به داخل کشور را داشت مورد شناسایی قراردادند، گفت: این افراد قصد انتقال مواد مخدر دپو شده به وسیله شناورهای تندرو را داشتند و در همین راستا نیز مرزبانان با استفاده از کمین‌های هدفمند و هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی، قاچاقچیان را در حوزه استحفاظی پایگاه دریابانی چابهار مشاهده و در اقدامی رزمی و تاکتیکی آنها را در دستیابی به اهداف شوم‌شان ناکام گذاشتند.

گودرزی با بیان اینکه مرزبانان فرماندهی انتظامی استان هرمزگان نیز در اجرای این عملیات مشارکت داشتند، گفت:‌در این عملیات مرزبانان موفق شدند دو تن و ۷۰۰ کیلوگرم انواع موادمخدر شامل ۱۳۰۰ کیلوگرم تریاک و ۱۴۰۰کیلوگرم حشیش را از سوداگران مرگ کشف و ضبط کنند.

فرمانده مرزبانی فراجا با بیان اینکه دستگیری این قاچاقچیان موادمخدر در دستور کار ویژه مرزبانان استان قرار دارد، خاطرنشان کرد: مرزداران با تمام توان در گلوگاه‌ها و ورودی‌های مرزی حضور فعال داشته و در راه مبارزه با قاچاق موادمخدر تلاش می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار