مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ شمالی:

اردوهای دانش‌آموزی فرصت تربیتی تمام‌ساحتی برای دانش‌آموزان است

بجنورد (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش خراسان‌ شمالی گفت برای افتتاح هر چه سریعتر و راه‌اندازی اردوگاه باید محکم‌تر دست یاری را به هم داده و امکانات لازم را فراهم کرد، چرا که اردوهای دانش‌آموزی فرصت تربیتی تمام ساحتی برای دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۳۰۶۹۰
لینک کوتاه کپی شد
اردوهای دانش‌آموزی فرصت تربیتی تمام‌ساحتی برای دانش‌آموزان است

ابوالقاسم اکبری در جلسه شورای برنامه ریزی اردوگاه های دانش آموزی استان گفت: از نگاه سند تحول بنیادین، اهمیت و فعال سازی اردوگاه‌ها بعنوان یک فضا و بستری که می تواند در راستای تربیت تمام ساحتی دانش آموزان، تربیت علمی و فناورانه و همچنین کارهای پژوهشی و تحقیقاتی مورد استناد قرار بگیرند و فضای تفریحی اردوگاها، فضای زیباشناختی و هنری است که دانش آموزان باید داشته باشند می تواند، ساحت زیستی و بدنی دانش آموزان را تقویت کند؛ پس اردوگاه دانش آموزی یک فرصت تمام ساحتی است.

وی در ادامه این نشست، اظهار کرد: اردوگاه بسیار زیبای دانش آموزی شهید چمران، متاسفانه بعد از دو سال بیماری کرونا قابل استفاده نبود، اما هم اکنون که دانش آموزان در مدارس نیاز به تفریح و اردو دارند. باید این جلسه، عملیاتی و کاربردی باشد تا همه مشکلات از جمله لوله کشی آب حل شود.

وی در پایان، بر ضرورت اجرایی شدن مصوبات نشست قبل و جلسه جاری تأکید کرده و ابراز امیدواری کرد تا قبل از شروع پیک اردوهای دانش آموزی در سطح استان، تمامی امکانات مورد نیاز در اردوگاه، تأمین و بهره برداری شود.

خبرنگار: مرضیه سعیدی برجی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار