مدارس پیش‌دبستانی و مقطع ابتدایی برخی مناطق سیستان و بلوچستان فردا تعطیل شد

تهران (پانا) - معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت مدارس پیش دبستانی و مقطع ابتدایی پنج شهرستان زابل، زهک، هامون، هیرمند و نیمروز استان بر اثر برودت هوا فردا (یکشنبه) تعطیل شد.

کد مطلب: ۱۳۳۰۳۷۶
لینک کوتاه کپی شد
مدارس پیش‌دبستانی و مقطع ابتدایی برخی مناطق سیستان و بلوچستان فردا تعطیل شد

به گزارش ایرنا، روح الله سرگزی اظهار داشت: بر اساس درخواست فرمانداران شهرستان های شمالی استان مدارس این مناطق به صورت غیر حضوری است.

وی با اشاره به وضعیت زرد هواشناسی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به رگبار باران و رعد و برق و باد شدید بر روی سواحل دریای عمان از فردا یکشنبه شناورهای صیادی از رفتن به دریا خودداری کنند.

معاون ستاد مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: از صبح فردا یکشنبه تا شامگاه یکشنبه رگبار باران و رعدوبرق و باد شدید بر روی سواحل دریای عمان پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: اثرات این پدیده احتمال افزایش ارتفاع موج جاری شدن رواناب غرق شدن شناگران، آسیب به قفس‌ها و تورهای صیادی، خسارت به قایق‌ها و شناورهای کوچک و اختلال در فعالیت‌های دریایی است.

سرگزی گفت: منع شنا و تفریحات دریایی در این روز و محدودیت و احتیاط در ترددهای دریایی بویژه تردد با شناورهای سبک و قایق‌های صیادی و تفریحی و در نظر گرفتن تمهیدات لازم توسط تمامی فعالان دریایی توصیه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار