ثبت‌نام جاماندگان کنکور دکتری 1402 آغاز شد

تهران (پانا) - معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور از امکان ثبت‌نام با تأخیر متقاضیان شرکت در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز Ph.D)) سال ۱۴۰۲ خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۷۹۴
لینک کوتاه کپی شد
ثبت‌نام جاماندگان کنکور دکتری 1402 آغاز شد

حسن مروتی با اعلام این خبر افزود: درخواست تعدادی از داوطلبانی که از تاریخ ۲۲ آبان تا ۳ آذر ماه موفق به ثبت نام در آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۲ نشده‌اند در شورای سازمان سنجش آموزش کشور مطرح و مقرر شد به منظور مساعدت به این داوطلبان فرصت مجددی برای ثبت نام این آزمون در نظر گرفته شود.

وی افزود: متقاضیان آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۲ برای پذیرش در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی که در زمان مقرر در این آزمون ثبت‌نام نکرده‌اند می‌توانند از روز یکشنبه مورخ ۱۳ آذر ماه تا روز دوشنبه ۱۴ آذر ماه با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

مروتی با تأکید بر اینکه این زمان آخرین فرصت ثبت نام آزمون دکتری سال 1402 است، خاطرنشان کرد: داوطلبان می‌توانند با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحات مندرج در اطلاعیه مورخ ۱۴۰۱/۸/۲۹ که از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان قابل دسترس است، در این آزمون ثبت‌نام کنند و این آخرین فرصت برای متقاضیانی است که موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشده‌اند و بدیهی است بعد از تاریخ فوق هیچ درخواستی برای ثبت‌نام قابل پذیرش نخواهد بود.

معاون امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور همچنین تأکید کرد: داوطلبانی که قبلاً ثبت نام نموده‌اند امکان ویرایش اطلاعات برای آنها میسر نیست.

گفتنی است، آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز Ph.D)) سال ۱۴۰۲ در روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۱۱ برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار