مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اصفهان:

طرح 313 برای معرفی مفاخر و الگوهای بارز و شاخص ایرانی اسلامی به دانش‌آموزان است/ فیلم

اصفهان (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اصفهان عنوان کرد طرح 313 سازمان دانش‌آموزی برای معرفی مفاخر و الگوهای بارز و شاخص ایرانی، اسلامی به دانش‌آموزان است.

کد مطلب: ۱۳۲۸۶۹۲
لینک کوتاه کپی شد
طرح 313 برای معرفی مفاخر و الگوهای بارز و شاخص ایرانی اسلامی به دانش‌آموزان است/ فیلم

مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۳ اصفهان در گفت‌وگو با پانا گفت: «طرح ۳۱۳ که مزین به تعداد یاران خاص امام زمان است، در آموزش و پرورش در حال اجراست. این طرح برای معرفی مفاخر و الگو های بارز و شاخص انقلابی و ولایتمدار و ایرانی اسلامی استان و کشورمان به دانش آموزان است.»

سید احمد امامیه در ادامه افزود: «ما به سمت یک هدف والا،مهم و عظیمی پیش می رویم و آن پایه‌ریزی تمدن نوین اسلامی در سطح جهانی است. قطعا برای رسیدن به این هدف ما نیازمند هستیم نیروهای انسانی کارآمد داشته باشیم.»

وی افزود: «نیروهای انسانی کارآمد می‌توانند دانش آموزانی باشند که آینده‌سازان نظام جمهوری اسلامی و تمدن نوین اسلامی خواهند بود. بنابراین برای اینکه این نسل آینده‌ساز و امیدآفرین خوب تربیت شود، لازم است الگوهای خوب و شایسته و در تراز انقلاب و اسلام، در عرصه‌های متعدد مانند تکنولوژی، پزشکی، اخلاقی، تربیتی، فرهنگی، سیاسی و ... به آنها معرفی شود که اگر بتوانیم اینها را به خوبی به دانش آموزان معرفی کنیم، قطعا دانش آموزان، بهتر با فکر، زندگی و منش آنها آشنا خواهند شد. وقتی دانش آموز با تفکر یک نخبه آشنا شود، قطعا در آینده می‌تواند از تفکر آنها در ایجاد و برنامه‌ریزی و تشکیل تمدن نوین اسلامی استفاده کند.

امامیه تاکید کرد:‌ «نسل ما نسل آینده‌سازی است که بتواند هویت اسلامی و ایرانی خودش را حفظ کند. بداند که ایران اسلامی ما نخبه‌پرور بوده و است و خواهد بود. بداند که استعدادهای آنها در همین سرزمین قابلیت شکوفایی دارد و بداند که عرصه های متعدد علمی، جهادی، اقتصادی و تکنولوژی همه برای شکوفایی این دانش آموزان و استعدادهایشان مهیا است.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار