دریادار ایرانی: ایران برای حضور مقتدرانه خود در دریا از هیچ قدرتی اجازه نمی‌گیرد

تهران (پانا) - فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت وقتی ناوگروه‌های ایرانی در دریاها حضور پیدا می‌کنند، پیامش این است که مردم ایران علی‌رغم همه توطئه‌ها، اقتدار خود را در بالاترین سطح حفظ کرده و برای این حضور مقتدرانه از هیچ قدرتی اجازه نمی‌گیرد.

کد مطلب: ۱۳۲۸۵۵۵
لینک کوتاه کپی شد
دریادار ایرانی: ایران برای حضور مقتدرانه خود در دریا از هیچ قدرتی اجازه نمی‌گیرد

امیر دریادار شهرام ایرانی فرمانده نیروی دریایی ارتش در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه تهران، گفت: هفته بسیج از ابتدای انقلاب در دل و جان مردم ایران زمین نهادینه شده و به همین سبک ادامه خواهد داشت و انشاالله با اقدامات خود سیلی‌ محکمی را بر صورت دشمنان خواهد نواخت.

امیر دریادار ایرانی با اشاره به فرارسیدن سالروز نیروی دریایی عنوان کرد: امروز نیروی دریایی توانسته است با بهره‌گیری از توانمندی جوانان و دانش‌مندان بومی کشور و همه آنانی که دل و جان و روحشان برای ایران و ایرانی می‌تپد و در خط ولایت همه هم و غم شان بالا بردن پرچم ایران است و استفاده از تجهیزات بومی و تجاربی که در دوران دفاع مقدس بدست آورده در عمق دریاها حضور دائمی و شبانه روزی داشته باشد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: در همین روزها دو ناوگروه نیروی دریایی ارتش در فاصله 14 هزار کیلومتری و ناوگروه دیگر در فاصله 2 هزار کیلومتر دورتر از مرزهای کشور و بیخ گوش دشمنان قسم خورده ایران، مشغول اسکورت کشتی‌های تجاری و نفتکش ایرانی هستند تا دشمنان چشم طمعی به منافع ملی ما نداشته باشند.

امیر ایرانی در ادامه سخنانش تاکید کرد: آخرین خواسته مقام معظم رهبری از ما این بوده است که نیروی دریایی بسازیم که در شان ملت ایران باشد؛ وقتی شان مردم از ایشان سوال شد ایشان فرمودند که شان ملت بزرگ ایران بی نهایت است.

وی در ادامه تاکید کرد: ما در حوزه دیپلماسی دریایی فرمانی را دریافت کردیم و در راستای آن فعالیت اقیانوسی خود را گسترش دادیم و تا به این واسطه پیام صلح و دوستی همه ایرانیان عزیز را به دنیا ابلاغ کنیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: وقتی ناوگروه‌های ایرانی در دریاها حضور پیدا می‌کنند، پیامش این است که مردم ایران علی رغم همه توطئه‌ها، تحریم‌ها و تهدیدها اقتدار خود را در بالاترین سطح و با پیچیده‌ترین تجهیزات بومی، در هر نقطه‌ای از کره زمین که آب وجود دارد حفظ کرده و برای این حضور مقتدرانه از هیچ قدرتی اجازه نمی‌گیرد.

امیر ایرانی با اشاره به اینکه امروز نیروی دریایی راهبردی ارتش از ظرفیت‌های علمی و دانشی نخبگان کشور استفاده می کند، افزود: امروز نیروی دریایی راهبردی ارتش این افتخار را دارد که از همه ظرفیت‌های علمی و دانشی نخبگان کشور استفاده کند و تجهیزات خود را تامین کند و محتاج هیچ کشوری نباشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار