مدیر‌کل حوزه وزارتی وزارت صمت:

بخش صنعت، معدن و تجارت نیازمند تحولی تازه است

زنجان (پانا) - مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت بخش صنعت، معدن و تجارت نیازمند تحولی تازه است.

کد مطلب: ۱۳۲۸۴۸۲
لینک کوتاه کپی شد
بخش صنعت، معدن و تجارت نیازمند تحولی تازه است

شهاب جنابی امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان زنجان اظهار کرد: بخش صنعت، معدن و تجارت هم به دلیل تاثیری که در اقتصاد دارد و مخصوصاً اثری که در زندگی مردم دارد باید توجه ویژه‌ای به این حوزه داشت تا بتوانیم به درستی به وظیفه خود عمل کنیم.

وی افزود: تحولی تازه در بخش صنعت، معدن و تجارت در روال‌های کاری و ریل‌گذاری‌های کاری باید داشته باشیم تا نوعی جدیدی خدمت به مردم ارائه دهیم که این موضوع اینک از دغدغه‌های اصلی وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

جنابی با اشاره به ظرفیت‌های موجودِ بخش‌ صنعت، معدن و تجارت در استان زنجان خاطرنشان کرد: به نظر می‌آید نقاط امیدبخش بسیار مهمی در این استان به چشم می‌آید که یکی از مهمترین آن‌ها فعالان بخش خصوصی این وزارت است که در فضای همدلی و با اتحاد می‌توانند به آینده خوش‌بین باشند و یکی از اصلی‌ترین سرمایه‌های این وزارت قطعا فعالان بخش خصوصی هستند.

تکمیل زنجیره تولید و اشتغالزایی اولویت وزارت صمت باشد

محسن افشارچی، استاندار زنجان نیز در این مراسم گفت: تمام تلاش بنده در یک سال گذشته این بوده که بتوانم از یک مدیر پروژه‌محور به یک مدیر برنامه‌محور، تبدیل شوم و این امری است که هم‌اکنون کل کشور درگیر آن است.

وی با اشاره به حجم اقتصاد استان زنجان ابراز کرد: 38 درصد از حجم اقتصاد استان شامل صنعت و 14 درصد نیز کشاورزی است و در آینده باید توجه ویژه‌ای به این آمار کرد.

افشارچی با بیان اینکه دیدگاه متفاوتی باید به وزارت صنعت، معدن و تجارت داشت، اظهار کرد: در حوزه تجارت، بسیار علاقه‌مند هستم که استان زنجان قطب منطقه‌ای تجارت شود.

استاندار زنجان خاطرنشان کرد: در حوزه صنعت نیز تکمیل زنجیره تولید و افزایش اشتغال‌زایی باید اولویت کار وزارت قرار گیرد.

وی خطاب به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی گفت: از شما می‌خواهم یک رابطه صمیمی و گرم بین خود و وزارت و دیگر دوستان داشته باشید تا بتوانیم رضایت مردم را نیز جلب کنیم.

دانش‌آموز خبرنگار: مهدی حسنلو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار