بازدید وزیر آموزش‌وپرورش از نمایشگاه توانمندی‌های نیروی هوافضای سپاه

فرمانده نیروی هوافضای سپاه: باید جوانان را از دستاوردهای عظیم نظام اسلامی و همچنین اقدامات خوب این دولت برای امید‌آفرینی آگاه کرد

تهران (پانا)‌ - جمعی از وزرا و معاونان دولت سیزدهم از جمله وزیر ارتباطات، آموزش و پرورش، رئیس سازمان انرژی اتمی، معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری به همراه معاونان و خانواده‌های‌شان از نمایشگاه توانمندی‌های نیروی هوافضای سپاه بازدید کردند.

کد مطلب: ۱۳۲۷۴۰۴
لینک کوتاه کپی شد
بازدید وزیر آموزش‌وپرورش از نمایشگاه توانمندی‌های نیروی هوافضای سپاه

‌به گزارش سپاه نیوز؛ سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در این بازدید گفت: نیروی هوافضای سپاه‌ بر اساس تعالیم اسلام و فرامین و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی و با تکیه بر توان داخلی و میدان دادن به جوانان نخبه و انقلابی این مرز و بوم، توانسته است ریل‌گذاری مناسبی در عرصه صنعت دفاعی کشور ایجاد کند، که از این تجربه می‌توان برای سایر عرصه‌های کشور مانند اقتصاد و همچنین برای رفع موانع و مشکلات و رسیدن به پیشرفت استفاده کرد‌.

وی در ادامه بیان داشت: نیروی هوافضای سپاه در راستای دفاع از انقلاب اسلامی و دستاوردهای ارزشمند آن و حفظ و ارتقای امنیت و آرامش ملت ایران توانسته در عرصه صنعت موشکی، پهپادی، پدافندی، پروازی، راداری، فضایی و ... با رویکرد هدف‌محور در مقابله با دشمنان اسلام و ایران به بازدارندگی مطلوب در سطح قابل توجهی برسد که جدیدترین دستاورد آن‌ باعث شده است سپر دفاع موشکی دشمنان ایران از جمله آمریکا، رژیم صهیونیستی و حکومت‌های دست نشانده آنان را تا چندین دهه از کار بیاندازد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: براساس تدابیر فرمانده معظم کل قوا می‌بایست مردم و به‌ویژه جوانان را از دستاوردهای عظیم نظام اسلامی و همچنین اقدامات خوب این دولت برای امید‌آفرینی آگاه کرد.

سردار حاجی‌زاده در ادامه گزارشی از دستاوردهای این نیرو در عرصه‌های مختلف ارائه کرد و گفت: امروز با همت جوانان و متخصصان کشورمان از حوزه ساخت تجهیزات تهدید‌محور به هدف‌محور وارد شده‌ایم و در این نمایشگاه بخش کوچکی از دستاوردهای فرزندان ملت ایران به نمایش درآمده است.

بازدید کنندگان در این دیدار، دستاوردهای ارائه شده در این نمایشگاه را غرور انگیز و افتخار‌آفرین توصیف کرده‌ و آن را مصداق بارز تاکیدات رهبر فرزانه انقلاب بر موضوع کلیدی «ما می‌توانیم» دانستند.

در حاشیه این دیدار وزرای ارتباطات، آموزش و پرورش، ‌حسینی معاون امور مجلس رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی هسته‌ای این نمایشگاه که بخشی از دستاوردهای کشورمان در حوزه هوافضا را ارائه داده است را برای ملت ایران اقتدار آفرین و امنیت‌ساز توصیف و تاکید کردند:اقدامات تحولی و عزت‌آفرین نیروی هوافضای سپاه‌ در سایه عمل به تدابیر مقام معظم رهبری و در شرایط اوج تحریم‌ها و با تلاش مجاهدانه و مخلصانه در کنار تخصص‌گرایی و جوانگرایی و به دور از قواعد پیچیده اداری و استفاده از تمام ظرفیت‌های موجود انجام شده است‌.

بازدیدکنندگان همچنین تصریح کردند: این نمایشگاه نشان می‌دهد که هیچ عرصه‌ای از علم و فن آوری نیست که دست‌نیافتنی باشد و به‌طور قطع با برنامه‌ریزی، مجاهدت و تلاش شبانه‌روزی می‌توان به آن دست یافت و جوانان ‌با آشنایی و دیدن این دستاورد‌های برجسته، احساس عزت و غرور کرده و با روحیه بالاتری در حوزه علم و دانش گام بر‌می‌دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار