مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان:

نهضت روشنگری در فضای رسانه‌ای کنونی بسیار مهم است

زاهدان (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی سیستان و بلوچستان تاکید کرد نهضت روشنگری در فضای رسانه‌ای کنونی بسیار مهم است.

کد مطلب: ۱۳۲۶۷۲۷
لینک کوتاه کپی شد
نهضت روشنگری در فضای رسانه‌ای کنونی بسیار مهم است

تعدادی از دانش آموز خبرنگاران خبرگزاری پانا با معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار ، حسن بروشکی ضمن تاکید بر اهمیت و نقش رسانه در دنیای کنونی، گفت: دشمن امروز با هر سلاحی سعی بر تخریب عقاید و باورهای نسل جوان دارد و نقش رسانه در بیان واقعیت های کنونی جامعه، نقشی بی نظیر و حساس است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان افزود: قطعا خبرنگار و خبرگزاری جایگاه ویژه ای دارد بخاطر اینکه پلی است بین مردم و مسئولین، خبرنگار با زیرکی و باهوشی مسائل و مشکلات را پیدا می کند و به اطلاع مسئولین می رساند.

وی افزود: باید تلاش شود خدمات نظام اسلامی به درستی اطلاع رسانی شود، بر مواضع استکبارستیزی، حمایت از مستضعفین، مواضع شهدا و امام بایستیم و بر روی توانمندی های داخلی حرکت کنیم.

در ابتدای این جلسه حسین کیخا، مدیر سازمان دانش آموزی استان نیز با تاکید بر نقش رسانه در بیان واقعیت ها افزود: نهضت روشنگری در فضای رسانه ای کنونی بسیار مهم است.

وی خطاب به دانش آموز خبرنگاران پانا گفت: رسالت شما اکنون بسیار سنگین و مهم است و اگر آگاه سازی انجام دهید غفلت اتفاق نخواهد افتاد اگر هوشیاری و آگاهی مردم حفظ شود راه درست را خواهند رفت و گرنه در سایه این غفلت‌ها عاشوراها تکرار خواهد شد.

محمدشیخی زاد، مسئول خبرگزاری پانا استان نیز در این دیدار عملکرد دوماهه این خبرگزاری را تشریح کرد.

وی رسالت خبرگزاری پانا را شناسایی، جذب و آموزش دانش آموزان مستعد در عرصه خبر خواند و افزود: خبرگزاری پانا به عنوان یکی از مهمترین ارکان سازمان دانش آموزی، وظیفه تحقق شعار هر دانش آموز، یک نقش اجتماعی را به خوبی ایفا کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار