معاون سیاسی و اجتماعی استاندار در آیین تجلیل از نخبگان مدارس استعدادهای درخشان:

شما دانش‌آموزان شعار «ما می‌توانیم» را به اثبات رساندید

زاهدان (پانا) - معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت شما دانش‌آموزان استان سیستان و بلوچستان، شعار «ما می‌توانیم» را با کسب رتبه‌ها و افتخارات کشوری در عرصه های مختلف به اثبات رساندید.

کد مطلب: ۱۳۲۶۷۱۷
لینک کوتاه کپی شد
شما دانش‌آموزان شعار «ما می‌توانیم» را به اثبات رساندید

رحمدل بامری در آیین تجلیل از ۶۱ دانش آموز نخبه مدارس استعدادهای درخشان استان سیستان و بلوچستان که در رقابت‌های مبتنی بر ساحت های شش گانه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش موفق به کسب رتبه های کشوری شدند، ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج اظهار کرد: شما دانش آموزان شعار «ما می توانیم» را به اثبات رساندید و ناامیدی را شکست دادید.

وی با اشاره به اهتمام دشمن در ترویج تبلیغات سوء نسبت به استان سیستان و بلوچستان گفت: کسب این رتبه ها و افتخارات کشوری دسیسه دشمنان را نقش برآب می کند.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار ضمن عرض تبریک به این دانش آموزان و خانواده آنان ادامه داد: در مراحل بعدی علم اندیشی و علم آموزی و هم در مراحل تخصص و تعهد در راه خدمت و اعتلای نظام جمهوری اسلامی و استان سیستان و بلوچستان برای شما آرزوی موفقیت دارم.

بامری تصریح کرد: از تمامی معلمان و مربیانی که برای کسب این موفقیت ها تلاش و برنامه ریزی کردند نیز باید قدردانی کنیم.

وی اظهار کرد: شما در ادای جهاد تبیین به خوبی نقش خود را ایفا کردید و این موفقیت ها با قبولی در کنکور در رشته های مورد نیاز استان و کشور ادامه خواهد یافت.

بامری خاطرنشان کرد: شهدا، امامین انقلاب، اساتید علمی و نخبگان الگوی ما هستند و با روحیه بسیجی و با سلاح ایمان، یقین و باور باید برای سرفرازی و سربلندی میهن اسلامی تلاش کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار