مدیر کل آموزش پرورش آذربایجان‌شرقی:

بسیج فرهنگیان در عرصه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و تربیتی فعال هستند

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه بسیج اصلی‌ترین عنصر جمهوری اسلامی است، بسیجیان فرهنگی را در عرصه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و تربیتی، فعال دانست.

کد مطلب: ۱۳۲۶۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
بسیج فرهنگیان در عرصه‌های مختلف آموزشی، فرهنگی و تربیتی فعال هستند

علیرضا صیادی در همایش هیئت های اندیشه ورز فرهنگیان و تجلیل از معلمان جهادگر بسیجی گفت: بسیجی ها به عنوان اصلی‌ترین عنصر نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف آموزشی، فرهنگی و تربیتی فعال هستند. ما برای دفاع از پرچم کشورمان، دفاع از قرآن و تمام ارزش های انقلاب اسلامی پیشرفت ها و دستاوردهایمان به بسیج نیاز داریم. حیات انقلاب اسلامی به واسطه دلاوری، سلحشوری و خدمات بسیج ادامه پیدا کرده و خواهد کرد.

وی ادامه داد: دشمنان ما متکی به سربازها و آدم هایی هستند که تهی از سواد سیاسی، اجتماعی و مبارزاتی هستند. اینها به واسطه اینکه چیزی ندارند تحت تاثیر دشمن قرار گرفته اند.

وی افزود: وظیفه جدید بسیج تبیین دستاوردها و خواستگاه انقلاب در فضاهای مجازی و حقیقی است که باید در این مورد ارشادها و تبیین هایی صورت بگیرد. افتخار بزرگ انقلاب اسلامی این است که وابسته به فرهنگ‌ اسلامی است و این فرهنگ‌ هم تمام نخواهد شد. بنابراین‌ما نباید غفلت کنیم، باید ایستادگی‌ کنیم حتی اگر به قیمت جانمان باشد.

ور در پایان عنوان کرد: ما با وجود این که فعالیت های بسیجی اساسی است و ماموریت های آموزش و پرورش را انجام دادیم، در برابر بعضی زیاده خواهی ها هم ایستادگی و استقامت کرده‌ایم و به همین دلیل مورد هجمه‌ایم و به حمایت بسیج و بسیجی ها نیاز داریم.

بسیجیان مصداق راستی انقلاب و اسلام در تمامی اعصار هستند

رییس بسیج فرهنگیان آذربایجان شرقی نیز در ادامه اظهار کرد: بسیجیان مصداق راستی انقلاب و اسلام در تمامی اعصار هستند و شجره ای را تشکیل داده اند که امروز در جای جای انقلاب شاهد آنها هستیم.

وی ادامه داد: عمده ترین مبحثی که در بحث شجره طیبه بسیج مطرح است، تربیت انسان‌های دارای تفکر، با استعداد، دارای روحیه ایثارگری و در یک کلمه شجره طیبه یا حیات طیبه است که‌ هدف آموزش و پرورش در بیانیه تحول بنیادین آموزش و پرورش و سیاست های کلی رهبر معظم انقلاب اسلامی است.

امینی اظهار کرد: هدف ما ایجاد و آموزش حیات طیبه برای نسل جوان، مومن و انقلابی است و امروز خرسندیم که از این شجره طیبه هر ساله ما میوه ای را می بینیم، چرا که رهبر معظم انقلاب هم فرموده اند که یکی از وظایف اصلی ما تربیت نسل انقلابی و در تراز انقلابی است.

وی خاطرنشان کرد: خوشحالیم که امروز در جمعی هستیم که اگر آموختنی نباشد به دنبال آن تدریسی هم نخواهد بود و جامعه معلمان و فرهنگیان در صحنه بزرگ جهاد علمی و تربیت نفوذ مشارکت دارند و باید خود را برای تربیت نفوذ آماده کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار