امام جمعه شهرستان زهک:

لزوم آموزش صحیح مطالبه‌گری در بین دانش‌آموزان

زهک (پانا) - امام جمعه شهرستان زهک گفت دانش‌آموزان مطالبه‌گری را در زندگی خود لحاظ کنند و راه صحیح مطالبه‌گری را به دانش‌آموزان دیگر نیز آموزش دهند.

کد مطلب: ۱۳۲۵۵۹۷
لینک کوتاه کپی شد
لزوم آموزش صحیح مطالبه‌گری در بین دانش‌آموزان

دانش آموزان عضو سازمان دانش‌آموزی و عضو اتحادیه انجمن اسلامی مدارس دخترانه شهرستان زهک با امام جمعه و فرماندار و مدیر آموزش و پرورش این شهرستان دیدار کردند.

در این دیدار حجت الاسلام والمسلمین پوراندخت با اشاره به روش های صحیح مطالبه گری در بین آحاد جامعه عنوان کرد: مطالبه گری یکی از اصول اساسی زندگی است که اگر درست نقد نکنیم و مطالبه گری را از مسیر صحیح انجام ندهیم، محکوم می شویم به سکوت. خودخوری و خون دل خوردن، نگفتن و ننوشتن و حتی بی تفاوت شدن. این موارد ثمره نقدِ بد و مطالبه‌گری نادرست است.

وی خطاب به دانش آموزان دختر شهرستان زهک گفت: شما بانوان ایرانی باید به این باور برسید که جایگاه بالایی دارید، باور به خود را بالا ببرید و در تمام عرصه ها حضور یابید و به دشمنان ایران بفهمانید که حجاب شما مانع پیشرفتتان نمی‌شود.

در ادامه این جلسه غلامرضا گنجعلی، مدیر آموزش و پرورش زهک در سخنانی از نوجوانان و جوانان دهه هشتادی به عنوان نسلی بصیر و دارای قدرت تحلیل و بررسی یاد کرد و افزود: شما دهه هشتادی ها نسلی هستید که هر گفته ای را با دلیل و منطق می‌پذیرید و تاثیر گفتار شما بر دانش‌آموزان دیگر بیشتر از نسل های گذشته است.

وی افزود: دشمن سال‌ها در میدان جنگ سخت به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی بوده و حال که از آن مسیر ناامید شده است به دنبال تاثیر بر ذهن و فکر جوانان و نوجوانان ما از طریق جنگ نرم و فضای مجازی است.

دانش آموز خبرنگار: انیس خمر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار