افزایش ۴۶ درصدی تردد وسایل نقلیه از پایانه مرزی بیله سوار

اردبیل (پانا) - مدیر پایانه مرزی شهرستان بیله سوار گفت در ۷ ماهه گذشته تردد وسایل نقلیه از پایانه مرزی بیله سوار ۴۶ درصد افزایش یافته است.

کد مطلب: ۱۳۲۴۶۶۱
لینک کوتاه کپی شد
افزایش ۴۶ درصدی تردد وسایل نقلیه از پایانه مرزی بیله سوار

لطف اله بابایی، مدیر پایانه مرزی شهرستان بیله سوار گفت: در مدت یاد شده ۸۱ هزار و۳۱۲ دستگاه وسیله نقلیه اعم از پرو خالی از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند.

وی درجریان بازدید از پایانه مرزی بیله سوار با اشاره به اینکه در مدت مشابه سال قبل ۵۵ هزار و۵۷۰ دستگاه وسیله نقلیه از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده بودند، افزود: در ۷ ماهه امسال افزایش چشمگیری را شاهد هستیم که نوید از حجم بالای ترانزیت در کشور است.

مدیر پایانه مرزی شهرستان بیله سوار تعداد وسیله نقلیه ورودی را ۴۶ هزار و۷۱۳ دستگاه و وسیله نقلیه خروجی از پایانه مرزی بیله سوار را ۳۴ هزار و ۵۹۹ دستگاه برشمرد و تصریح کرد: در ۷ ماهه گذشته بیش از ۸۰ هزار دستگاه کامیون از مرز بیله سوار تردد کرده اندکه از این تعداد ۴۶ هزار و ۱۴۵ دستگاه وارد و ۳۴ هزار دستگاه نیز خارج شده است.

بابایی از افزایش ۱۶۹درصدی تردد وسیله نقلیه اتوبوس از پایانه مرزی بیله سوار در ۷ ماهه گذشته خبرداد و گفت: در این مدت ۱ هزار و ۱۰۷ دستگاه اتوبوس از پایانه مرزی بیله سوار تردد کرده اند که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود ۴۱۱ دستگاه بود افزایش ۱۶۹ درصدی را نشان می‌دهد.

وی تعداد اتوبوس‌های ورودی را ۵۵۳ دستگاه و اتوبوس‌های خروجی از پایانه مرزی بیله سوار را ۵۵۴ دستگاه عنوان کرد و ادامه داد: از این میزان اتوبوس ورودی به پایانه مرزی بیله سوار ۲۵۵ دستگاه ایرانی و ۲۹۸ دستگاه نیز اتوبوس‌های آذری است.

مدیر پایانه مرزی شهرستان بیله سوار تردد ۲۴ دستگاه وسیله نقلیه سواری را در ۷ ماهه گذشته از پایانه مرزی بیله سوار یادآور شد و گفت: از این تعداد ۱۵دستگاه وارد مرز و ۹ دستگاه نیز از مرز خارج شده است.

بابایی با اشاره به اینکه در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که حدود ۱ دستگاه بود در ۷ ماهه امسال بیش از ۲۳۰۰ درصد افزایش را در تردد وسیله نقلیه سواری شاهد هستیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار