معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان:

2 هزار دانش‌آموز متوسطه دوم استان زنجان به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

زنجان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به فراهم‌شدن امکان برگزاری اردوهای راهیان نور به‌صورت حضوری از اعزام 2 هزار دانش‌آموز مقطع متوسطه دوره دوم استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در سال جاری خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۲۳۴۵۳
لینک کوتاه کپی شد
2 هزار دانش‌آموز متوسطه دوم استان زنجان به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند

حسین میرزایی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان که با موضوع برنامه‌های هفته بسیج برگزار شد، گفت: آخرین اعزام حضوری اردوهای راهیان نور مربوط به سال 1398 است و طی 2 سال گذشته به دلیل شرایط کرونایی امکان برگزاری اردوها به‌صورت حضوری وجود نداشت.

وی خاطرنشان کرد: طی 2 سال اخیر با همت تمام مسئولان مربوطه به‌ویژه بسیج دانش‌آموزی و فرهنگیان، اردوهای راهیان نور با اعزام راویان به مناطق عملیاتی به‌صورت مجازی و نیمه‌حضوری در بستر شبکه شاد برگزار شد.

میرزایی با بیان اینکه امسال امکان برگزاری اردوهای راهیان نور به‌صورت حضوری فراهم شده است، افزود: مقرر شده تا اعزام دانش‌آموزان در 2 مرحله که مرحله اول از 9 آذر با اعزام پسران آغاز می‌شود و دختران نیز در مرحله دوم از بهمن به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به تشکیل کمیته‌های 8 گانه ستادراهیان نور در استان گفت: استان زنجان امسال دبیرخانه ستاد اجرایی کشور در اردوهای راهیان نور است.

وی یادآور شد: طبق این برنامه در سال جاری بیش از 2 هزار نفر از دانش‌آموزان دوره دوم متوسطه از استان زنجان در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند.

میرزایی ابراز کرد: حمایت و پشتیبانی، مساله اصلی در برگزاری اردوی راهیان نور جهت اعزام مطلوب دانش‌آموزان است که امیدواریم مساعدت لازم در این زمینه صورت پذیرد.

معاون پرورشی و فرهنگی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در سطح کشور گفت: اخیراً منتخبان دانش‌آموزی استان به اردوی راهیان پیشرفت در تهران اعزام شدند.

وی افزود: این دانش‌آموزان ضمن دیدار با رئیس‌جمهوری و وزیر آموزش و پرورش از مپنا، نمایشگاه موشکی سپاه و سایر مراکز علمی و نظامی کشور بازدید کردند.

میرزایی با بیان اینکه تفاهمنامه‌ای بین اداره کل آموزش و پرورش و بنیاد نخبگان استان زنجان منعقد شده است، اظهار کرد: دانش‌آموزان دوره متوسطه دوم کل استان در قالب این تفاهمنامه از صنایع استان بازدید می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار