امام‌جمعه رودهن:

وظیفه ما در جنگ‌ شناختی، آگاه‌سازی خود و دیگران است

رودهن (پانا) - امام جمعه رودهن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اعلام کرد وظیفه در این جنگ شناختی و نرم این است که جوانان و نوجوانان با واقعیت‌ها آشنا شوند. جهاد در این جنگ این است که دیگران آگاه شوند تا در جو دروغین قرار نگیرند و گرفتار نشوند.

کد مطلب: ۱۳۲۳۰۳۱
لینک کوتاه کپی شد
وظیفه ما در  جنگ‌ شناختی، آگاه‌سازی خود و دیگران است

نماز جمعه رودهن با حضور مردم رودهن برگزار شد. حجت‌الاسلام سید محمد حسینی امام جمعه بخش رودهن در خطبه‌های نماز جمعه این هفته عنوان کرد: بین ایمان انسان و فلاح و رستگاری و پیروزی او یک رابطه‌ای وجود دارد، ایمان قوی و درست عبارت است از ایمانی که اعتماد عمیق به خدا، اعتقاد به حقانیت امامان الهی و اعتقاد به حقانیت کتب آسمانی سرچشمه گرفته باشد. اگر چنین ایمانی در انسان شکل بگیرد، برای انسان یک سری ثمرات به همراه دارد؛ همانند آب که آثار و برکاتی در زمین دارد ایمان قوی هم آنگونه برای انسان ثمرات و برکاتی را به همراه دارد.

وی افزود: فلاح و رستگاری به معنای پیروزی و خوشبختی و رسیدن به مقصد است، پیروزی مومنان در دنیا به این معناست که یک زندگی عزتمندانه و با آبرو داشته باشند؛ پیروزی مومنان در آخرت و فلاح آنها در آخرت آن است که از حسابرسی روز قیامت سربلند بیرون می آیند، ثمرات و میوه‌های ایمان صفاتی است که در شخصیت انسان شکل میگیرد.

حسینی همچنین عنوان کرد: مقبولیت نماز ما به میزان تاثیرگذاری آن در عمل ما است، نشانه انسان خاشع چهار مورد است که عبارتند از اینکه در آشکار و پنهان در حال مراقبت است تا خطایی از او سر نزند، دوم اینکه‌ نسبت به روز قیامت توجه دارد و به آن فکر می‌کند، سوم اهل خلوت و مناجات و نجوا کردن با خدا باشد. و‌در آخر همنشینی خوب برای بنده‌های خدا است.

امام جمعه رودهن، اذعان کرد: یکی از مسائل قابل توجهی که به عنوان یک چالش و یک موضوع گمراه کننده‌ای ما با آن مواجه هستیم این است که تفسیر مفاهیم دینی ما توسط بیگانه‌ها روایت می‌شود و ابزار آنها رسانه‌ها و ماهواره ها و فضای مجازی است،نقاط قوت و دستاوردهای کشور را می‌پوشانند و تبیین نمی‌کنند و ایران را یک کشور ضعیف و سیاه جلوه می‌دهند.

وی در ادامه صحبت‌هایش تصریح کرد: آنها می‌خواهند مردم و جوانان ما از واقعیت کشور مطلع نشوند و هدف آنها در این جنگ رسانه‌ای این است که مردم ما طوری تصمیم بگیرند که آنها می‌خواهند، این روزها خبرهای مسرت بخش و غرورآفرین شنیدیم که باعث شیرین کامی مردم شد؛ یکی از آن خبرهای مسرت بخش پرتاب ماهواره بر ۱۰۰ قائم و رونمایی و شلیک موشک هایی با برد بالا و قاره پیما بود، این موفقیت ارزشمند پیامد‌های مهمی را در بازدارندگی ایران سربلند در عرصه های مختلف به همراه دارد.

امام جمعه رودهن مطرح کرد: این افتخار، آمریکایی‌ها و غربی‌ها که چشم دیدن ملت ایران را ندارند را مستأصل و مضطرب کرد، مسلما یکی از پیامد‌های مهم این موفقیت به آمریکا این بود چنانچه به این دشمنی‌ها ادامه بدهند در صورت نیاز واشنگتن و نیویورک از دسترس شلیک این موشک ها دور نخواهد بود.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به شهید طهرانی مقدم تصریح کرد: وی با ایمان قوی، پارسایی، تقوا، مدیریت جهادی و تلاش شبانه‌روزی برای ایران سربلند و اقتدار و عزت این کشور گام‌های موفقیت‌آمیزی در حوزه موشکی و برداشت به طوری که خواب دشمن را آشفته کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که در تکامل فردی و اجتماعی افراد نقش سازنده‌ای دارد مطالعه مفید و مطالعه کتاب مفید است، خانواده‌های عزیز ما، مراکز آموزشی، معلمین، استادان و نهاد‌های فرهنگی باید احساس مسئولیت کنند و فرهنگ کتاب و کتابخوانی را ترویج کنند چراکه همانطور که نان و خوراک برای سلامت جسم ما لازم است کتاب هم برای روح ما امری لازم و ضروری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار