مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان‌و‌بلوچستان خبر داد:

کسب ۵ رتبه برتر کشوری در بیست‌و‌هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم سمپاد

زاهدان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان اعلام کرد دانش‌آموزان مدارس سمپاد استان سیستان و بلوچستان موفق به کسب 5 رتبه برتر در بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم سمپاد شدند.

کد مطلب: ۱۳۲۲۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد
کسب ۵ رتبه برتر کشوری در بیست‌و‌هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم سمپاد

حسنعلی میرعبدی مدیرکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان کسب رتبه های ارزشمند دانش‌آموزان استان در مرحله کشوری بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم سمپاد را به دانش آموزان و جامعه فرهنگیان استان تبریک گفت و اظهار کرد: «ابوالفضل شهدادی» از دبیرستان استعدادهای درخشان حضرت محمد(ص) ناحیه ۲ زاهدان در رشته مفاهیم قرآن کریم‌ و در بخش اینفوگرافیک موفق به کسب رتبه اول کشوری شد.

وی افزود: «علی صالحیان» از دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی ۲ دوره اول ناحیه ۱ زاهدان نیز در رشته مفاهیم قرآن کریم در بخش پادکست رتبه اول کشوری را بدست آورد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: کسب رتبه دوم کشوری در رشته مفاهیم قرآن کریم در بخش کلیپ توسط «روح الله شهرکی سیار» و «طاها نوروزی» از دبیرستان استعدادهای درخشان حضرت محمد(ص) ناحیه ۲ زاهدان از دیگر افتخارات استان در این دوره از مسابقات بود.

حسنعلی میرعبدی افزود: همچنین «امیرمحمد باقری فر» در رشته قرائت قرآن کریم نیز موفق به کسب رتبه سوم کشوری از دبیرستان استعدادهای درخشان شهید بهشتی ۲ دوره دوم ناحیه ۱ زاهدان شد.
گفتنی است این دانش آموزان پس از بازگشت از رقابت‌های بیست و هفتمین کنگره سراسری قرآن کریم سمپاد در بدو ورود به فرودگاه زاهدان مورد استقبال مدیرکل آموزش و پرورش استان و جمعی از کارکنان اداره کل قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار