افتتاح یک دبستان و دو خوابگاه از سوی مخبر در بشاگرد‌

تهران (پانا) - با حضور معاون اول رئیس‌جمهوری یک دبستان و دو خوابگاه در شهرستان بشاگرد افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۳۲۱۵۴۲
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح یک دبستان و دو خوابگاه از سوی مخبر در بشاگرد‌

‌محمد مخبر ظهر امروز(شنبه) در جریان سفر به استان هرمزگان، با حضور در شهرستان بشاگرد، دبستان (برکت) دانشمند شهید محسن فخری‌زاده را با زیربنای ۳۰۰مترمربع و سه کلاس درس در ر‌وستای بند‌ نر و دو خوابگاه را در منطقه خمینی شهر افتتاح کرد.

‌این مدارس و خوابگاه‌ها جزو دستورات مقام معظم رهبری برای کمک به شهرستان بشاگرد بوده است که امروز با حضور محمد مخبر به بهره‌برداری رسید.

دبستان برکت (شهید فخری‌زاده) در زیربنای ۳۰۰مترمربع با سه کلاس درس و فضاهای جانبی شامل آزمایشگاه، سالن چند منظوره و کتابخانه با اعتباری بالغ بر ۲,۳۴۰میلیارد تومان در روستای بند نر احداث شده است.

خوابگاه دخترانه به مساحت ۱۵۸۵ متر مربع در دو طبقه بصورت اسکلت فلزی با ظرفیت ۲۰۰ دانش‌آموز و خوابگاه پسرانه به مساحت ۱۴۵۰ متر مربع در دو طبقه با سیستم icf با ظرفیت ۲۰۰ دانش آموز در منطقه خمینی شهر بشاگرد در مدت ۱۵ ماه توسط گروه جهادی آل یاسین ساخته شده و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس آن را تجهیز کرده است.

هزینه ساخت خوابگاه پسرانه به‌طور کامل توسط بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تامین شده و مجموع اعتبار برای تکمیل خوابگاه دختران و احداث خوابگاه پسران ۱۴,۸ میلیارد تومان بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار