همزمان با روز دانش‌آموز؛

‌ویژه‌برنامه ‌بر بال آرزوها (رزمایش کمک‌های مومنانه) برگزار شد

تهران (پانا) - به‌همت خانه فرهنگ اندرزگو، همزمان با ۱۳ آبان‌و روز دانش‌آموز، در آیین رزمایش کمک مومنانه در قالب برنامه بر بال آرزوها، تعدادی بسته لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان اهدا شد.

کد مطلب: ۱۳۲۱۴۰۹
لینک کوتاه کپی شد
‌ویژه‌برنامه ‌بر بال آرزوها (رزمایش کمک‌های مومنانه) برگزار شد

به گزارش روابط عمومی خانه فرهنگ شهید‌اندرزگو منطقه ۱۴، به‌مناسبت۱۳ آبان و روز دانش‌آموز، به‌همت خانه فرهنگ شهید‌اندرزگو، تعدادی بسته لوازم‌التحریر، سرویس خواب و میز تحریر که توسط جمعی از خیرین منطقه تهیه شده بود، بین دانش‌آموزان بی بضاعت توزیع شد. رزمایش کمک‌های مومنانه در قالب بر بال آرزو از ۸ تیر تا ۱۳ آبان ‌در سراسر منطقه اجرا شد تا علاوه بر دستگیری از نیازمندان، استفاده از لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی و حمایت از کالای تولید داخل را ترویج دهد.

‌یکی از مهم‌ترین طرح‌های اجتماعی خانه فرهنگ اندرزگو، تامین کمک هزینه تحصیلی دانش‌آموزان بی‌بضاعت در قالب تهیه لوازم‌التحریر با عنوان بر بال آرزوهاست؛ این طرح هر ساله در آغاز هفته نوجوان، با شناسایی دانش‌آموزان بی‌بضاعت از طریق مراجع ذی‌صلاح مانند آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

‌خانه فرهنگ شهید اندرزگو در ‌سال‌های گذشته به‌ویژه در ایام شیوع ویروس کرونا نیز کمک‌های مومنانه و فعالیت‌های جهادی مختلفی از جمله تهیه غذای گرم برای کودکان کار، تهیه اقلام و وسایل زندگی برای خانواده‌های محروم و همچنین سیسمونی نوزاد برای خانواده‌های کم‌برخوردار را به همت خیرین منطقه تهیه و بین افراد نیازمند توزیع کرده است.

‌برخورداری دانش‌آموزان نیازمند از امکانات تحصیلی برابر با سایرین در کنار حفظ کرامت آن‌ها، از اولویت‌های خیرین منطقه است. کمک به تحصیل دانش‌آموران نیازمندان، علاوه بر اجر معنوی و ثواب اخروی، یک سرمایه‌گذاری بلندمدت برای ساخت جامعه‌ای در تراز دین مبین اسلام است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار