راهپیمایی ۱۳ آبان در جای جای خطه تاریخی تهران برگزار شد

تهران(پانا) - امروز دانش‌آموزان و سایر اقشار مردم تهران از جای جای این خطه‌ی تاریخی خود را با پای پیاده مقابل مصلی امام خمینی (ره) رسانده‌اند تا فریاد ظلم ستیزی و استکبارستیزی خود را به گوش استکبار ستیزان برسانند.

کد مطلب: ۱۳۲۱۱۹۲
لینک کوتاه کپی شد
راهپیمایی  ۱۳ آبان در جای جای خطه تاریخی تهران  برگزار شد

حماسه ایستادگی، مقاومت و استکبار ستیزی راهپیمایی۱۳ آبان، با حضور گسترده مردم، با هدف حمایت از نظام جمهوری اسلامی و انزجار از منافقان داخلی و خارجی، در خیابان طالقانی شهر تهران برگزار شد

نه تنها دانش‌آموزان بلکه پیر و جوان و زن و مرد از هر گروهی در این تجمع حماسی و استکبارستیزانه حضور یافته‌اند تا به نیابت از دانش‌آموزانی که در آبان ماه سال ۵۷ در مقابل ظلم و جور به پاخواستند، شعار «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» را فریاد زنند. شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی عظیم ضد استکباری در ادامه راهپیمایی با سردادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از سیاست‌های مداخله‌گرانه غرب مخصوصاً آمریکا در امور داخلی کشورهای منطقه به‌ویژه دست داشتن در اتفاقات اخیر کشور اعلام کردند.

همچنین راهپیمایان با حمل شعارنوشته‌ها و پلاکاردهایی حمایت خود را از جنبش‌های مردمی علیه نظام سلطه اعلام و خشم و انزجار خود را از جنایاتی که علیه مردم مظلوم منطقه انجام می‌شود، نشان دادند.

در پایان راهپیمایی ۱۳ آبان، قطعنامه سراسری قرائت شد و با فریادهای الله‌اکبر شرکت‌کنندگان به تائید رسید.

دانش آموز خبرنگار: عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار