بازی قهرمانان دستاورد نوجوانان نخبه نیشابوری

نیشابور (پانا) - نوجوانان نخبه نیشابوری با هدف آشنایی قشر کودک، نوجوان و جوان با شهدای شاخص ایران، بازی قهرمانان را طراحی و منتشر کرده اند.

کد مطلب: ۱۳۱۸۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
بازی قهرمانان دستاورد نوجوانان نخبه نیشابوری

سید امیر ارسلان درودی، سازنده جوان بازی قهرمانان با بیان اینکه از ۱۲ سالگی آموزش های طراحی، توسعه نرم افزار و کد نویسی را به صورت مجازی در دانشگاه های معتبر فنی سوئد آموخته است، گفت: سه نفر در تیم آسمان پنجم در بخش های طراحی و توسعه نرم افزار، دیزاین و تبلیغات فعالیت می‌کنند.

وی افزود: ۸۰ مرحله برای این بازی همراه با عکس یک شهید طراحی شده است که مخاطب باید اسم شهید نمایش داده شده را از حروف بهم ریخته حدس بزند. اگر کاربری بتواند موفق به شناخت اسم شهید مرحله پایانی بازی شود دو میلیون تومان هدیه دریافت می‌کند.

درودی هدف از طراحی بازی قهرمانان را آشنایی قشر کودک، نوجوان و جوان با شهدای والامقام دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان سلامت و... دانست و گفت: بازی قهرمانان در پلتفرم ANDROID و IOS قابل اجرا است که با احتساب نسخه قبلی و جدید بازی ۱۵۰۰ کاربر فعال داریم.

وی ادامه داد: ما از طراحی سایت برای شرکت ها خصوصی، بانک ها و... به درآمد رسیده ایم اما فعالیت برای شهدا را بدون هیچ چشمداشت و کسب درآمدی انجام می‌دهیم.

این جوان نخبه نیشابوری با اشاره به اینکه راه مهاجرت "نخبگان جوان" با بی توجهی مسئولان هموار تر می شود، اظهار کرد: کاش مسئولان به جای اینکه پیگیر گزارش کار باشند از جوانانی حمایت کنند که بی وقفه در حال تلاش برای برافراشتن پرچم جمهوری اسلامی ایران هستند. و به شخصه اکنون در حال پیگیری کارهای مهاجرت هستم اما در هر جای دنیا که باشم فقط برای ایران فعالیت می‌کنم.

وی که به‌ تازگی در مدرسه استعداد های درخشان قبول شده است، اذعان کرد: تنها ارگانی که از تیم ما حمایت کرد معاونت فضای مجازی سپاه نیشابور بود، ولی بسیاری از ارگان های دولتی از کوچک ترین کمک های خود دریغ کردند و این امر باعث گمنامی این بازی در شهرستان نیشابور شده است.
سازنده جوان بازی قهرمانان،‌ یادآور شد: اگر امروز به جایگاهی رسیده ام که می‌توانم برای کشورم افتخار آفرینی کنم مرهون زحماتی است که پدر و مادر عزیزم برایم متحمل شدند.

چنارانی، دیزاینر تیم آسمان پنجم در ادامه گفت: ما در بسیاری از مسابقات حائز مقام های برتر استانی، کشوری و بین المللی شده ایم اما بعضی از مسئولان نیشابور حتی از یک لوح تقدیر که فقط ارزش معنوی دارد، دریغ کرده اند‌. حتی برای بعضی از جاها کار کرده ایم اما هزینه ها را پرداخت نکرده‌اند، ولی ما فقط به عشق شهدا، شهدایی که خالصانه در راه دفاع از کشور و ناموس خود جانشان را در طبق اخلاص گذاشتند کار می‌کنیم و ساخت بازی برای زنده نگه داشتن یاد این عزیزان برایمان با ارزش تر است.

وی با بیان اینکه سطح آموزش های دیجیتالی نیشابور بسیار ضعیف بوده و به یک دغدغه تبدیل شده است، افزود: در بحث آموزش برای مناطق محروم بارها اقدام کرده ایم که متاسفانه هر بار بخاطر عدم امکانات و حمایت مسئولان مساجد، مراکز فرهنگی و... نتوانستیم در بحث آموزش و استعداد یابی قدمی برداریم اما اگر روزی شرایطی برای آموزش جوانان علاقه مند به طراحی و توسعه نرم افزار فراهم شود مشتاقانه این جلسات آموزشی را با کمترین مبلغ برگزار می‌کنیم.

این جوان نخبه بیان کرد: در هر حرفه ای که می‌خواهید موفق باشید تلاش کنید زیرا ناامیدی برای یک ایرانی معنایی ندارد، از خانواده ها می خواهم از فرزندان خود حمایت کنند و ترس و نا امیدی را برای شروع یک موفقیت بزرگ به آنان القا نکنند.

دانش آموز خبرنگار: سیما خاکساری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار