در روزهای آخر تعطیلات تابستانی:

جاده‌های اردبیل پر ترافیک‌تر از همیشه است.

خبرگزاری پانا: در پایان تعطیلات تابستانی، سفرها و سیاحت این فصل به ایستگاه پایانی رسید و شاهد بازگشت مسافران و گردشگران به شهر و دیارشان هستیم که در این بین جاده‌های استان اردبیل نیز پرتردد است.

کد مطلب: ۱۳۱۷۳۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در حالی بعد از ۳٫۵ ماه تعطیلات، مسافرت‌های تابستانی هموطنان به خط پایان می‌رسد که در تابستان امسال بیش از هفت میلیون گردشگر مقصدشان را استان اردبیل انتخاب کرده و با سفر به مناطق مختلف این استان از آب و هوای جذاب، خنک و همچنین طبیعت بکر و ظرفیت‌های گردشگری طبیعی، تاریخی، فرهنگی و معنوی لذت بردند.

رئیس پلیس راه استان اردبیل با اعلام این مطلب که جاده‌های استان اردبیل به ویژه در مسیر برگشت مسافران شلوغ و پرتردد است، اظهار داشت: ما از رانندگان انتظار داریم زمان برگشت سفر خود را مدیریت کنند.

معراج ظهیری به تراکم و فشردگی مسافرت‌ها در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی اشاره کرد و افزود: انتظار ما این است که رانندگان با دقت بیشتر رانندگی کرده و از سبقت و سرعت غیرمجاز پرهیز کنند.

وی تصریح کرد: رانندگان با در نظر گرفتن وضعیت شلوغی جاده‌ها باید به علائم و تابلوها دقت و توجه جدی داشته باشند و از رانندگی شبانه نیز پرهیز کنند.

ظهیری خاطرنشان کرد: پلیس راه با تمام بضاعت و توان خودرویی و نیروی انسانی خود وارد میدان عمل شده تا بتواند جلوی برخی از اقدامات نامناسب را که برای سایر هموطنان نیز در جاده‌ها مخاطره‌آمیز است، گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار