برنامه‌ریزی و حمایت برای توسعه واحد‌های تولیدی فعال در اردبیل

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل با اشاره به طرح‌های توسعه‌ای در برخی از واحد‌های تولیدی استان، از حمایت جدی و برنامه‌ریزی دولت برای اجرای این طرح‌ها و رفع موانع پیش رو خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۸۸۶
لینک کوتاه کپی شد
برنامه‌ریزی و حمایت برای توسعه واحد‌های تولیدی فعال در اردبیل

سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در راستای رسیدگی به مسائل و مشکلات واحد‌های تولیدی، با همراهی اعضای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان و فرمانداران اردبیل و نمین، از ۴ واحد تولیدی و صنعتی شامل کارخانه اشجع‌باتری، کارخانه آرتاپروفیل پیشرو صنعت، کارخانه سوپرسنگ اردبیل و مجموعه سبلان پارچه بازدید کرد.

وی گفت: با رفع مشکلات چند ماهه مجموعه سبلان پارچه، هم‌اکنون حدود ۹۰۰ نفر در این مجموعه مشغول به‌کار هستند و مقرر شد ۲۰۰ نفر دیگر نیز در یک ماه آینده دعوت به‌کار شوند و همچنین تصمیماتی در خصوص افزایش تعداد شاغلان مجموعه سبلان‌پارچه تا پایان سال اتخاذ شد.

استاندار اردبیل با اشاره به بازدید از کارخانه اشجع‌باتری اردبیل افزود: واحد باتری‌سازی اردبیل از واحد‌های تولیدی مهم در سطح کشور است که طرح توسعه آن آغاز شده و نیازمند تأمین برق و گاز است که تصمیماتی در این زمینه گرفته شد و امیدواریم طی ماه‌های آینده ۲۰۰ نفر به تعداد شاغلان این واحد اضافه شود.

عاملی بیان کرد: حمایت از واحد‌های فرآوری سنگ دارای اهمیت است چرا که استان اردبیل از نظر معادن سنگ جزو استان‌های غنی بوده و استفاده از این ظرفیت و عدم خروج سنگ‌ها از استان به‌صورت خام، نیازمند وجود واحد‌های فرآوری است.

وی به بازدید از کارخانه سوپرسنگ اردبیل اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا طی بازدید از واحد فرآوری سنگ اردبیل، برای تأمین سرمایه مورد نیاز جهت توسعه این واحد تصمیماتی گرفته شد.

استاندار اردبیل با اشاره به بازدید از کارخانه آرتاپروفیل پیشرو صنعت، تصریح کرد: یکی از محصولات تولیدی مهم استان اردبیل، پروفیل‌های یوپی‌وی‌سی است که در بازدید از یکی از واحد‌های تولیدی پروفیل، تصمیماتی برای اجرای طرح توسعه‌ای این واحد اتخاذ شد.

گفتنی است در این بازدیدها، استاندار اردبیل ضمن گفت وگو با سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان، مشکلات و موانع واحد‌های تولیدی مذکور و واحد‌های آرتاویل‌تایر و خیریه سخای کوثر مورد بررسی قرار گرفته و تصمیماتی برای رفع این موانع اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار