کمیسیون اجتماعی مجلس صلاحیت وزیر پیشنهادی کار را تأیید کرد

تهران ‌(پانا) - نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی از رأی مثبت اکثریت اعضای این کمیسیون به صلاحیت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۶۳۸۵
لینک کوتاه کپی شد
کمیسیون اجتماعی مجلس صلاحیت وزیر پیشنهادی کار را تأیید کرد

به گزارش خانه ملت، ولی اسماعیلی با اعلام خبر رأی مثبت کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی به صلاحیت وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی در تشریح جزئیات آن گفت: امروز جلسه فوق‌العاده‌ای با حضور آقای صولت مرتضوی به منظور بررسی برنامه‌های وی برای اداره وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد.

نماینده مردم گرمی و انگوت در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: کمیسیون‌های اجتماعی، بهداشت و درمان، آموزش، تحقیقات و فناوری به عنوان کمیسیون‌های اصلی، مسئول بررسی برنامه‌های وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابعاد مختلف به ویژه در حوزه‌های اجتماعی، بهداشت، آموزش، تعاون و اشتغال بودند. همچنین معاونت نظارت نیز ضمن بررسی برنامه‌های وی رأی مثبت خود در این زمینه را اعلام کرده است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم یادآور شد: اعضای کمیسیون اجتماعی برنامه‌های آقای مرتضوی را از ابعاد واقع‌گرایی، صراحت، میزان سنجش‌پذیری، کمیت‌پذیری و کیفیت منطبق با اسناد بالادستی مورد بررسی قرار دادند، همچنین سوالاتی پیرامون حوزه‌های مختلف اجتماعی از جمله تعاون، اشتغال، دهک‌بندی‌ها و سامانه رفاه ایرانیان مطرح کردند.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در این نشست اعضای کمیسیون با اکثریت آراء با برنامه‌های وی موافقت کردند و گزارش بررسی‌های صورت گرفته در نشست علنی صحن روز چهارشنبه قرائت خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار