شهرداری‌ها از بهره‌برداران تبصره 18 قانون بودجه حذف شدند

تهران (پانا) - مدیرعامل تاکسیرانی تهران از حذف وزارت کشور و شهرداری‌ها از بهره‌برداران تبصره 18 قانون بودجه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۱۵۶۱۷
لینک کوتاه کپی شد
شهرداری‌ها از بهره‌برداران تبصره 18 قانون بودجه حذف شدند

مهدی اسماعیل بگی با اشاره به این که تا انتهای سال گذشته از منابع تبصره 18 قانون بودجه تا 90 میلیون تومان به صاحبان تاکسی های فرسوده وام داده می شد که برای خرید یک تاکسی 170 میلیون تومانی بود و بیش از 50 درصد قیمت تاکسی سمند و بیش از 65 درصد قیمت تاکسی پژو را پوشش می داد.

وی ادامه داد: با توجه به افزایش قیمت خودرو و تغییر نوع خودروی تاکسی باید دست کم 180 تا 200 میلیون تومان به صاحبان تاکسی های فرسوده وام داده شود تا مانند گذشته بیش از 50 درصد هزینه نوسازی را پوشش دهد.

اسماعیل بگی تاکید کرد: متاسفانه شهرداری ها و وزارت کشور از بهره برداران تبصره 18 قانون بودجه حذف شده اند و بخش مهمی از منابع مالی نوسازی تاکسی ها حذف شده که شهردار تهران برای بازگشت شهرداری به تبصره 18 پیگیری های لازم را انجام داده تا موضوع نوسازی با چالش رو به رو نشود و از سویی موضوع هوای پاک هم پیگیری شود.

تبصره 18 قانون بودجه درخصوص اجازه شرکت ها و سازمان های توسعه ای تابعه برخی وزارتخانه ها برای کمک به سرمایه گذاری در برنامه های تحقق رشد و تولید، صادرات کالا و خدمات، حمایت از ساخت داخل و طرح های توسعه ای توسط بخش های خصوصی و تعاونی، است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار