استاندار اردبیل:

مشکلی در تأمین زمین نهضت ملی مسکن نداریم

اردبیل (پانا) - استاندار اردبیل اعلام کرد هیچ مشکلی از بابت تأمین زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های استان وجود ندارد.

کد مطلب: ۱۳۱۴۴۵۱
لینک کوتاه کپی شد
مشکلی در تأمین زمین نهضت ملی مسکن نداریم

سید حامد عاملی، استاندار اردبیل در نشست با مدیران راه و شهرسازی شهرستان‌های اردبیل اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن ایده‌ای مناسب برای خانه‌دار شدن اقشار کم درآمد و نیازمند است تا با تأمین مسکن آنها از تحمیل بار هزینه اضافی به خانوارها کاسته شود.

وی معضل اجاره بها در شهرها را یکی از دغدغه‌های اصلی خانواده‌ها دانست و تصریح کرد: رفع مشکل مسکن اقشار مختلف مردم به ویژه نیازمندان از اولویت‌های اصلی ما است و شرایط خانه‌دار شدن نیازمندان تحت پوشش نهادهای حمایتی با کمترین آورده فراهم می‌شود.

استاندار اردبیل از تأمین زمین در تمامی شهرها برای احداث مسکن خبر داد و گفت: ضروری است تعداد نیازمندان تحت پوشش نهادهای حمایتی برای خانه‌دار شدن در شهرستان‌های استان احصا و هماهنگی‌ها برای احداث واحدهای مسکونی مورد نیاز آنها انجام شود.

عاملی از اعطای تسهیلات ۲۵۰ میلیون تومانی برای خانوارهای نیازمند به منظور تأمین مسکن خبر داد و افزود: طرح احداث واحدهای مسکونی برای نیازمندان واجد شرایط و تحت پوشش نهادهای حمایتی با زمین رایگان دولتی و تسهیلات ۲۵۰ میلیون تومانی با رعایت اصول نفی لازم و کمترین هزینه در کمترین زمان اجرا می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اجرای طرح ملی مسکن در راستای خانه‌دار کردن اقشار مختلف مردم حائز اهمیت است چرا که با خانه‌دار شدن مردم، وضعیت اقتصادی نیز به دلیل تحمیل نشدن هزینه‌های اجاره بها، بهبود می‌یابد.

عاملی اضافه کرد: تسریع در عملیات پی‌ریزی و فونداسیون واحدهای طرح ملی مسکن در استان اردبیل ضروری بوده و باید روند پرداخت آورده متقاضیان برای احداث واحدهای مسکن ملی در استان از سوی دستگاه‌های مرتبط پیگیری می‌شود.

استاندار اردبیل بیان کرد: زمین در تمام شهرستان‌های استان اردبیل برای اجرای طرح ملی مسکن وجود دارد و در شهرستان اردبیل نیز برای بخشی از واحدها زمین تأمین شده و مابقی نیز به زودی تأمین می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار