شور عاطفه‌ها در 1800 آموزشگاه استان بوشهر برگزار شد

بوشهر (پانا) - همزمان با سراسر کشور جشن عاطفه‌ها در 1800 مدرسه با مشارکت ۲۵۰ هزار دانش‌آموز استان بوشهر با شعار «با هم مشق محبت بنویسیم» آغاز شد.

کد مطلب: ۱۳۱۳۴۶۶
لینک کوتاه کپی شد
شور عاطفه‌ها در 1800 آموزشگاه استان بوشهر برگزار شد

مدیرکل بانوان و خانواده استانداری بوشهر در این آیین که در مدرسه دخترانه معینی بوشهر برگزار شد گفت: دانش‌آموزان به‌عنوان سرمایه‌های مهم اجتماعی جامعه است که توجه به این قشر یک ضرورت اجتناب‌ناپذیر است.

رقیه زنگنه‌نژاد با تأکید بر ترویج فرهنگ همدلی و نوع‌دوستی افزود: ترویج فرهنگ نوع دوستی و برقراری عدالت اجتماعی مورد توجه ویژه قرار دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر، گفت: مرحله دوم جشن عاطفه ها با هدف ترویج فرهنگ نوع‌دوستی، ایثار، محبت در بین دانش آموزان و کمک به تامین نیازهای ضروری دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

محمدرضا میری اظهار کرد: برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدرسه‌ها نقطه شروع احسان و نیکوکاری است و انتظار می‌رود این احساس مسئولیت نسبت به قشر ضعیف جامعه تا پایان سال تحصیلی ادامه داشته باشد.

وی بیان کرد: هر پایگاه جشن عاطفه‌ها در مدرسه به عنوان یک پایگاه فرهنگی و معنوی قلمداد می‌شود.

میری یادآور شد: در این ارتباط امسال ۱۱۰ هزار پاکت مهر عاطفه‌ها در مدرسه‌های این استان برای جمع آوری کمک‌های دانش آموزان در سطح مدارس استان توزیع شده است.

میری ادامه داد: اساس فعالیت‌های کمیته امداد توانمندسازی مددجویان با فراهم کردن زمینه فکری و فرهنگی، آموزش مهارت، مدیریت درست زندگی به آنها و ترویج روحیه انفاق و نوع دوستی در جامعه است.

وی اضافه کرد: در زمان حاضر ۱۱ هزار دانش آموز استان بوشهر زیر پوشش کمیته امداد هستند و قرار است کمک‌های جمع‌آوری شده هر مدرسه هر چه سریع‌تر در اختیار مدیر مدرسه برای توزیع میان دانش‌آموزان نیازمند قرار گیرد.

میری گفت: براساس برنامه ریزی انجام شده علاوه بر دانش‌آموزان زیر پوشش کمیته امداد، به دانش‌آموزان نیازمند دیگر نیز با همکاری مردم نیکوکار، بسیج سازندگی، شرکت‌ها و دستگاه‌های مختلف خدمات‌رسانی می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر لوازم‌التحریر و پوشاک را نیاز دانش‌آموزان مورد هدف دانست و بیان کرد: نیکوکاران می‌توانند کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به پایگاه‌های کمیته امداد و یا شمار حساب تعیین شده تحویل دهند.

وی اظهار کرد: سال گذشته از محل جشن عاطفه‌ها ۱۱ میلیارد تومان کمک دانش آموزان و خیران جمع آوری و در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گرفت.

در این مراسم هدایای جمع‌آوری شده بین دانش‌آموزان توزیع شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار