به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش،

برنامه های فرهنگی و ورزشی در شهرستان مه ولات برگزار شد

خبرگزاری پانا: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مه ولات گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته ورزش و جوانان 30 برنامه ورزشی و فرهنگی در این شهرستان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۱۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی محمد شایگان گفت: به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش این اداره با همکاری هیاتهای ورزشی این شهرستان مسابقات ورزشی در رشته های فوتبال ، والیبال، شطرنج، فوتسال ، بدمینتون و تنیس روی میز برگزار کرد.

وی افزود: علاوه بر برنامه های ورزشی هفته تربیت بدنی برنامه های فرهنگی مانند دیدار ورزشکاران و هیاتهای ورزشی با امام جمعه شهرستان و همچنین خانواده معظم شهدا و برگزاری همایش پرواز بادبادکها با شرکت مهد کودکهای سطح شهردر فیض آباد انجام شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان از راه اندازی رسمی مجموعه ورزشی آبی شهر فیض آباد خبر داد و گفت: عملیات اجرایی این مجموعه ورزشی از سال 86 با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال توسط اداره فنی و مهندسی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی آغاز شده بود که در هفته دولت به بهره برداری آزمایشی رسید و در هفته تربیت بدنی به طور رسمی بهره برداری از آن آغاز شد.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار