در راستای پذیرایی از جاماندگان اربعین حسینی:

موکب شهدای فرهنگیان منطقه ۱۴ در خیابان ۱۷ شهریور برپا شد

تهران (پانا) - موکب شهدای فرهنگیان آموزش و پرورش منطقه ۱۴، در مسیر پیاده‌روی جاماندگان اربعین حسینی (ع)، به‌صورت خودجوش و در قالب‌ گروه‌های جهادی، در خیابان ۱۷ شهریور برپا شد و با برپایی غرفه‌های فرهنگی کودکان، تغذیه و سلامت و استراحت‌گاه از مردم حمایت، تقدیر و پذیرایی به عمل آمد.

کد مطلب: ۱۳۰۹۸۵۳
لینک کوتاه کپی شد
موکب شهدای فرهنگیان منطقه ۱۴ در خیابان ۱۷ شهریور برپا شد

به رسم هر ساله در مراسم پیاده‌روی جاماندگان از سفر به کربلا، اداره آموزش و پرورش منطقه ۱۴، اقدام به برپایی موکب عزاداری شهدای فرهنگیان با غرفه‌های فرهنگی کرد.

به رسم موکب‌های بین راه در مسیر پیاده‌روی به سوی کربلا که از میهمانان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) پذیرایی می‌کنند، ۵ غرفه فرهنگی شامل پذیرایی، مشاوره مذهبی و عرضه محصولات فرهنگی، سلامت، کودک، عفاف و حجاب، قاب عکس یادگاری بارگاه امام حسین (ع) وخدمات عمومی شامل واکس و تعمیر کفش در خیابان ۱۷ شهریور استقرار یافتند.

در این مراسم، با توجه به لزوم آماده سازی محدوده و ارائه خدمات بهتر به عزاداران، همکاری‌های لازم بین معاونت‌های اجرایی و همچنین پلیس راهور، بسیج، اورژانس و آتش نشانی و سایر دستگاه‌ها در راستای برگزاری هرچه بهتر مراسم عزاداری اربعین حسینی صورت گرفته بود.

این موکب ها با عناوینی چون باکین الحسین(ع)، محبان الرضا(ع)، حسنیون(ع)، مشفقین مهر گستر، شهدای مسجد آل محمد(ص)، حضرت ام البنین(ع) و پردیس بزرگ شهید ابراهیم هادی از صبح تا عصر پذیرایی از زائران را در قالب صبحانه، ناهار، عصرانه و میان‌وعده از جاماندگان اربعین ارائه دادند.

گفتنی است، اقدامات فرهنگی متنوعی نیز در مسیر پیاده‌روی از مشاوره‌های فرهنگی و سلامت محور تا ویزیت رایگان پزشکی، مشاوره مذهبی و اجرای مسابقات نقاشی، کاردستی با موضوع اربعین، سرود، تئاتر، اوریگامی و خلاقیت کودکان، سینما اربعین، خودرونویسی و پخت نان و مشاوره خانواده برای عزاداران در نظر گرفته شده بود.

دانش‌آموز خبرنگار: عطیه چوپانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار