100درصد مدارس دولتی شهرری هوشمندسازی شدند/رفع مشکلات قطعی آب و برق مدارس تا 24 ساعت آینده

خبرگزاری پانا: مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 شهرری از هوشمندسازی 100 درصدی مدارس دولتی این ناحیه خبر داد.

کد مطلب: ۱۳۰۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، داود عموحیدری ساعاتی پیش در مصاحبه ای با خبرنگاران با اشاره به اینكه هوشمند سازی با هدف افزایش سطح علمی دانش آموزان از برنامه های اصلی آموزش ابتدایی به شمار می رود گفت: تاكنون بیش از 320 کلاس درس به جدیدترین تابلوهای هوشمند‌ مجهز شده اند.
وی با تاکید بر اینکه رویکرد آموزش و پرورش این است که کل دوره های تحصیلی در نوبت صبح ساماندهی شود اظهار داشت: از 170 کد آموزشی تنها 13 کد مدرسه به صورت دو نوبته در سال تحصیلی 93-92 اداره می‌شوند که از این میان 11 مدرسه در مقطع ابتدایی می باشند.
وی افزود: با توجه به بافت متراکم منطقه و رشد جمعیت در آینده، ظرفیت بیشتری برای تحصیل دانش آموزان از نظر فضای فیزیکی مورد نیاز است و حداقل به 15 مدرسه با 180 کلاس درس احتیاج می باشد.
عموحیدری ادامه داد: تا کنون 40هزار دانش آموز در سامانه سناد ثبت نام کرده اند که پیش بینی میکنیم این عدد به 45هزار دانش آموز برسد.
وی در خصوص طرح سنجش دانش آموزان بدو ورود نیز گفت: آموزش و پرورش ناحیه 2 ری برای سال تحصیلی 93-92 پیش بینی حدود 4000 نوآموز بدو ورود به پایه اول ابتدایی را دارد که در دو مرکز سنجش دانش و 18دی از اول خردادماه فرآیند سنجش برای این عزیزان برنامه ریزی شده است.
دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان ری تصریح کرد: تا پایان روز چهارشنبه 20 شهریور 3524 نفر نوآموزان بدو ورود پایه اول ابتدایی مورد سنجش قرار گرفتند و همچنین 65 نفر از دانش آموزان پایه دوم ابتدایی و سایر میان پایه هایی که در سال گذشته در این طرح شرکت نکرده بودند نیز سنجش شده و شناسنامه سلامت دریافت کردند .
وی با اشاره به مصوبات شورای آموزش و پرورش شهرستان ری گفت: در جلسات این شورا امام جمعه، فرماندار، نماینده شهردار منطقه و سایر اعضاء تمام تلاش خود را به کار بسته اند تا شرایط علمی، آموزشی، فرهنگی و تربیتی دانش آموزان مدارس به وضعیت مطلوب برسد و در راستای سند تحول بنیادین اجرایی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار