جواد جنگی:

روابط عمومی فاصله و شکاف بین جامعه و دستگاه را کاهش می‌دهد

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌ غربی گفت روابط عمومی فاصله و شکاف بین جامعه و دستگاه را کاهش می‌دهد.

کد مطلب: ۱۳۰۹۰۴۳
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی فاصله و شکاف بین جامعه و دستگاه را کاهش می‌دهد

جواد جنگی، در همایش روابط عمومی های اداره کل آموزش و پرورش در مناطق ۲۴ گانه استان در منطقه سیلوانا افزود: روابط عمومی، هنر و علم اجتماعی است که درون و برون دستگاه را به هم پیوند می دهد.

وی با بیان اینکه روابط عمومی هدف و چگونگی کلید برنامه ها را ترسیم می‌کند، افزود: روابط عمومی مشاور امین مدیر و کلیه کارکنان دستگاه است.

جنگی ادامه داد: روابط عمومی آئینه زیبایی‌هاست؛ یک اتاق شیشه ای است که از هر طرف آن، همه چیز زیبا دیده می شود. روابط عمومی چشم و چراغ یک دستگاه است.

این مقام مسئول بیان کرد: روابط عمومی است که باید همه چیز را ببیند و همه چیز را نیز زیبا بنمایاند. روابط عمومی حافظ منافع دستگاه مربوطه و مردمی است که با آن سر و کار دارند.

وی اضافه کرد: صاحبنظران معتقدند اگر نقش روابط عمومی را در ایجاد یا تقویت فرهنگ توسعه، بومی کردن سرمشق های توسعه، کشف و معرفی ظرفیت های جامعه، بازآفرینی فرهنگی، حفظ تعلق و پیوستگی بدانیم در این صورت باید بتواند از هر نوع گسستگی و ناپیوستگی جلوگیری کند و یا حداقل کاهش دهنده فاصله و شکاف میان جامعه و دستگاه های اجرایی باشد.

وی با بیان اینکه معلم در واژه های ایثار و از خودگذشتگی و بهترین واژه ها قابل توصیف است، ادامه داد: معلمی یک عشق درونی می‌طلبد و انسان‌ها برای رسیدن به یک هدف باید ابتدا اراده کنند و انسان همیشه باید اراده کند و به سوی اهدافش حرکت کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار