نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

توسعه دارالقرآن‌ها در استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

هرمزگان(پانا) - نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در دیدار با مدیر کل و اعضای شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان بر توسعه دارالقرآن در استان تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۳۰۸۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
توسعه دارالقرآن‌ها در استان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است

حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عبادی‌زاده با توجه به حضور معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش هرمزگان در این دیدار به گسترش و توسعه دارالقرآن‌ها در استان تاکید کرد و اظهار داشت: توسعه دارالقرآن‌ها در سیستم آموزش و پرورش از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و امیدوارم در آینده خروجی بهتر و بیشتری در بخش‌های مختلف از جمله حفظ و قرائت قرآن را شاهد باشیم.

وی با اشاره به مطالبه مقام معظم رهبری در خصوص تربیت ۱۰ میلیون حافظ در کشور، خاطرنشان کرد: تا کنون اقدام چشمگیری برای تحقق این مطالبه انجام نشده است که لازم است آموزش و پرورش و سایر نهادهای مرتبط با یک حرکت انقلابی و جهادی در راستای تحقق مطالبه رهبری تلاش کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبادی‌زاده همچنین به تاکید رهبر معظم انقلاب در بحث سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره نمود و ابراز کرد: باید برش استانی اسناد بالادستی، متناسب با ظرفیت‌ها و چالش‌های هر استان، تدوین شود تا در تحقق اهداف موفق باشیم.

امام جمعه بندرعباس خاطرنشان کرد: باید با توجه به نیازهای هرمزگان، اولویت‌هایی ذیل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تعیین شود و پس از آن با انجام مطالعات کارشناسی، اقدام‌ها و برنامه‌های مختلفی تعریف شود تا دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در حوزه نظام آموزشی در استان هرمزگان مرتفع گردد.

وی، با اشاره به ارائه آموزش‌های مجازی، عنوان کرد: کرونا این فرصت را به ما داد که در کنار نظام آموزش حضوری، زیرساخت‌های استقرار نظام آموزش مجازی را نیز فراهم کنیم که می‌تواند مکمل و کمک کننده نظام آموزش حضوری باشد.

نماینده ولی فقیه در استان ضمن تقدیر از عملکرد خوب آموزش و پرورش، از مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان و همکارانشان در سراسر استان بابت تلاش بی وقفه در دروران کرونا، کسب مقام برتر در جشنواره شهید رجایی، توجه و گسترش دارالقرآن ها، توسعه، تجهیز واحداث هنرستانها خصوصا در بحث صنایع ، بهیاری و شیلات، تقدیر و برای معلمان و دانش آموزان در سال تحصیلی جدید آرزوی موفقیت کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار