مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب:

پروژه مهر از مهمترین برنامه‌ها برای شروع سال تحصیلی است

هرمزگان (پانا) - جلسه مدیران مدارس ابتدایی بخش مرکزی و بندزرک شهرستان میناب با حضور معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب، معاونین آموزشی و پرورشی، کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد و بازرسی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۷۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
پروژه مهر از مهمترین برنامه‌ها برای شروع سال تحصیلی است

احمد حامدی، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب در این جلسه، پروژه مهر را از مهمترین برنامه ها برای شروع سال تحصیلی دانست و تاکید کرد: با اجرای برنامه ها و فرایندهای سخت افزاری و نرم افزاری پروژه مهر، به استقبال مهری باشکوه و بازگشایی مدارس خواهیم رفت.

حامدی افزود: هدف از اجرای پروژه مهر، ایجاد تحولی نوین در نگرش دانش آموزان نسبت به محیط درس و مدرسه و لحظه شماری آنان برای بازگشایی مدارس است.
وی خطاب به مدیران مدارس گفت: ثبت نام و کلاس بندی به موقع دانش آموزان، ثبت و سفارش کتب و مواد آموزشی، زیباسازی و شاداب سازی فضاهای آموزشی، تشکیل شورای معلمان، تعیین پایه و تکمیل سازمان عملی مدرسه، تدوین برنامه هفتگی، جلسات اطلاع رسانی و آموزشی اولیا، آماده سازی نوآموزان بدو ورود به پایه اول، برنامه ریزی جشن شکوفه ها و روز بازگشایی را مهمترین اولویت کاری مدیران و معلمان مدارس در تابستان خواند.

وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: مدیران محترم مدارس برای جذب دانش آموزان بازمانده و تارکان تحصیل با اهتمام بیشتری و با استفاده از تمامی ظرفیت های مدرسه ای، محلی و منطقه ای اقدام عاجل کنند.

حامدی ادامه داد: جلسات مدیران با هدف هماهنگی و آماده سازی فضاهای آموزشی و دیگر فرایندهای سخت افزاری و نرم افزاری مدارس برگزار می شود و ابراز امیدواری کرد با همدلی و همراهی کلیه عوامل آموزشگاهی، منطقه ای و برون منطقه ای شاهد شروع سالی خاطره انگیز و ماندگار بعد از سختی های فراوان سال های کرونایی برای دانش آموزان عزیز باشیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان میناب همچنین با ارائه تعریفی از مدیریت، توجه به مدیریت زمان و استفاده بهینه از امکانات را تاکید کرده و در شرایط موجود ایجاد جو همدلی و همراهی و استفاده از ظرفیت مسئولین محلات و شهرها را در راستای رفع کمبودها و چالش های مدرسه مهم دانستند و کادر مدرسه را به داشتن روحیه ایثار و از خودگذشتگی تشویق کردند.

در ادامه جلسه حسن پور و فدویان معاونین آموزشی و پرورشی منطقه با تاکید بر اجرای به موقع فرآیندهای مدیریتی آموزشگاه، به تشریح و تبیین طرح ها و برنامه های ضروری و کیفیت بخشی حوزه های آموزشی و پرورشی پرداختند.

همچنین رضا قاسمی، کارشناس مسئول ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات دغدغه ها و انتظارات واحد ارزیابی را به سمع و نظر مدیران مدارس ابتدایی رساندند.

خبرنگار: محمدعباسی دومشهری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار