مدیر آموزش و پرورش شهرستان خمیر:

توسعه و عدالت آموزشی نیازمند خرد جمعی است

هرمزگان (پانا) - نشست مدیران مدارس خمیر با هدف بررسی برنامه‌های پروژه مهر و آخرین تمهیدات بازگشایی حضوری مدارس با حضور مدیر، معاونین و کارشناسان اداری برگزار شد.

کد مطلب: ۱۳۰۷۸۲۸
لینک کوتاه کپی شد
توسعه و عدالت آموزشی نیازمند خرد جمعی است

علی یگانه، مدیر آموزش و پرورش شهرستان خمیر در این نشست که در راستای پروژه مهر برگزار شد با بیان اینکه برای توسعه و عدالت آموزشی نیازمند استفاده از خرد جمعی، مشارکت و همراهی همه معلمان و مجموعه دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان هستیم اظهار کرد: آموزش‌ و پرورش یک‌نهاد تربیتی و انسان‌ساز است که باید علاوه بر علم‌آموزی اخلاق اجتماعی و توجه به ارزش‌ها در سرلوحه آن باشد.

وی با اشاره به مجازی بودن آموزش در دو سال اخیر اظهار داشت: مهرماه امسال قطعاً مدارس حضوری خواهد بود و توجه به وضعیت مدارس و الزامات بازگشایی باید مورد توجه جدی مدیران باشد.

یگانه، خواستار بسیج امکانات و ظرفیت‌ها برای کیفیت‌بخشی دستگاه تعلیم و تربیت شهرستان شد و خاطرنشان کرد: استعدادهای دانش‌آموزی و چهره‌های علمی فرهنگی شهرستان می‌تواند زمینه‌ساز تحول و حرکت رو به رشد در شاخص‌های تعیین‌شده و اهداف آموزش‌وپرورش باشد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان خمیر ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده برای بهبود وضعیت فرهنگی و علمی مدارس گفت: رویکرد آموزش‌وپرورش و تمامی دغدغه‌ مسئولان رشد آموزشی و ارتقای کیفیت درسی است.

در این جلسه حجت‌الاسلام شعیب صالحی نماینده ولی‌فقیه و میرهاشم خواستار، فرماندار شهرستان خمیر نیز در جمع مدیران حاضر شدند و نکاتی را برای ارتقای شاخص‌های دستگاه تعلیم و تربیت بیان کردند.

گفتنی است معاونین و کارشناسان اداری در این نشست با تشریح دستورالعمل پروژه مهر موارد مهم بازگشایی مدارس را یادآوری نمودند و به سؤالات مدیران پاسخ دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار